Geboden Oplossing:
Beste Mevrouw Boltendal,
Allereerst excuus voor de late reactie op deze klacht. Omdat wij contact wilden opnemen met de verkoper in de winkel heeft dit wat langer dan gebruikelijk geduurd.
Ik heb gekeken naar uw aanmelding, en naar de contacten die u heeft gehad met onze klantenservice. In die contacten blijkt dat u wel wist dat u een contract met Budget Energie aanging. In uw bovenstaande klacht geeft u aan dat u dezelfde dag heeft geannuleerd. Ik zie dat ook terug in uw gegevens.
Bij de aanmelding is u gevraagd om een kopie van uw bankpas, en een kopie van uw legitimatiebewijs. Daarnaast heeft u een handtekening gezet op een overeenkomst waarin duidelijk is aangegeven dat het gaat om een leveringsovereenkomst voor gas en elektriciteit voor 3 jaar. Ook staat daarin aangegeven dat u de volledige voucher moet terugbetalen als u de overeenkomst binnen 14 dagen annuleert. Dit alles zou duidelijk genoeg moeten maken dat het hier niet gaat om een vrijblijvendegratis cadeaukaart.
Wij zien ons dan ook niet genoodzaakt om van ons standpunt af te wijken, en houden vast aan het terugbetalen van het uitgegeven bedrag van de cadeaukaart. Indien nodig kunt u uw bewindvoerder rechtstreeks contact op laten nemen met onze incasso afdeling voor het maken van een betalingsafspraak.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Budget Energie Webcare