Klacht: onterechte betalling

op 07 april 2018 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik was bij mediamarkt en er stond een van budgetenergie energie aan te bieden
toen ik zei dat ik onder bewind stond en niks mocht doen zeiden ze ik geef je gratis cadeau bon omdat er feest is bij mediamarkt mogen we cadeaubonnen weg geven en als je niet ij ons mag dan kan je gelijk annuleren maar de bon van 200 mag je houden en kost je niks
en ik heb niet eens het uitgegeven maar nu wel 230 euro betalen terwijl ik gelijk heb geanuleerd en ze hebben mij verkeerd ingelicht

Gewenste Oplossing:

ik die boete niet hoef te betalen want ze hebben mij verkeerd ingelicht
want er zijn mensen wie er in trappen en goed van vertrouwen zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 19 april 2018 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mevrouw Boltendal,

Allereerst excuus voor de late reactie op deze klacht. Omdat wij contact wilden opnemen met de verkoper in de winkel heeft dit wat langer dan gebruikelijk geduurd.

Ik heb gekeken naar uw aanmelding, en naar de contacten die u heeft gehad met onze klantenservice. In die contacten blijkt dat u wel wist dat u een contract met Budget Energie aanging. In uw bovenstaande klacht geeft u aan dat u dezelfde dag heeft geannuleerd. Ik zie dat ook terug in uw gegevens.

Bij de aanmelding is u gevraagd om een kopie van uw bankpas, en een kopie van uw legitimatiebewijs. Daarnaast heeft u een handtekening gezet op een overeenkomst waarin duidelijk is aangegeven dat het gaat om een leveringsovereenkomst voor gas en elektriciteit voor 3 jaar. Ook staat daarin aangegeven dat u de volledige voucher moet terugbetalen als u de overeenkomst binnen 14 dagen annuleert. Dit alles zou duidelijk genoeg moeten maken dat het hier niet gaat om een vrijblijvendegratis cadeaukaart.

Wij zien ons dan ook niet genoodzaakt om van ons standpunt af te wijken, en houden vast aan het terugbetalen van het uitgegeven bedrag van de cadeaukaart. Indien nodig kunt u uw bewindvoerder rechtstreeks contact op laten nemen met onze incasso afdeling voor het maken van een betalingsafspraak.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Renate Boltendal