Klacht: slecht tot geen internet sinds start abonnement april

WendyMAS op 15 november 2023 over Budget Alles In 1 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds het begin van het abonnement hebben wij al slecht internet. Wij moesten verplicht de bundel door een monteur laten installeren. Dit bracht flinke kosten met zich mee. Dan denk je dat de monteur dus checkt of het internet het goed doet, maar nee. Later is ons verteld dat de monteur alleen checkt of het internet het direct naast het kastje doet… Sindsdien hebben wij denk ik wel 20x met budget aan de telefoon gehangen. We hebben betaald voor een wifiversterker, dat leek even te helpen, maar toen werd het internet nog slechter. Een nieuw kastje dan, want het kastje dat we hadden zou voor veel problemen zorgen. Helaas, nog slechter internet. Van 5G naar 2.4G gewisseld en andersom, tegelijk aangezet, iedere keer horen we geen idee waar het aan ligt, misschien dit proberen. Op onze ca. 10 verzoeken om kostenloos een monteur langs te sturen krijgen wij een negatief antwoord, de monteur zou dit niet op kunnen lossen. Het ligt volgens medewerkers ook aan onze dikke muren (nieuwbouwhuis). Gek genoeg heeft de rest van de straat wel internet… Nu ligt sinds de laatste ‘hulp’ het internet er zo goed als helemaal uit. We hebben onze best meer dan gedaan en hebben budget ruimschoots de kans gegeven de problemen op te lossen. We zijn nu een half (!!!) jaar hiermee in de weer en we willen dit wel afsluiten.

Gewenste Oplossing:

Per direct ontbinding van het contract zonder bijkomende kosten, zodat wij met een partij in zee kunnen gaan die wel functionerend internet leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Alles In 1 over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Alles In 1 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Alles In 1 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Alles In 1

Heeft op 10 januari 2024 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wendy,

Een tijdje geleden heeft u contact gehad met de klachtenafdeling. We zijn blij om te vermelden dat uw internetverbinding inmiddels naar behoren werkt! We staan altijd voor u klaar voor verdere vragen. Hartelijk dank voor het prettige contact.

Met vriendelijke groeten,
Budget Alles-in-1, van Budget Thuis

Alle klachten die gemeld zijn door WendyMAS