Mijn Klacht:
Sinds het begin van het abonnement hebben wij al slecht internet. Wij moesten verplicht de bundel door een monteur laten installeren. Dit bracht flinke kosten met zich mee. Dan denk je dat de monteur dus checkt of het internet het goed doet, maar nee. Later is ons verteld dat de monteur alleen checkt of het internet het direct naast het kastje doet… Sindsdien hebben wij denk ik wel 20x met budget aan de telefoon gehangen. We hebben betaald voor een wifiversterker, dat leek even te helpen, maar toen werd het internet nog slechter. Een nieuw kastje dan, want het kastje dat we hadden zou voor veel problemen zorgen. Helaas, nog slechter internet. Van 5G naar 2.4G gewisseld en andersom, tegelijk aangezet, iedere keer horen we geen idee waar het aan ligt, misschien dit proberen. Op onze ca. 10 verzoeken om kostenloos een monteur langs te sturen krijgen wij een negatief antwoord, de monteur zou dit niet op kunnen lossen. Het ligt volgens medewerkers ook aan onze dikke muren (nieuwbouwhuis). Gek genoeg heeft de rest van de straat wel internet… Nu ligt sinds de laatste ‘hulp’ het internet er zo goed als helemaal uit. We hebben onze best meer dan gedaan en hebben budget ruimschoots de kans gegeven de problemen op te lossen. We zijn nu een half (!!!) jaar hiermee in de weer en we willen dit wel afsluiten.
Gewenste Oplossing:
Per direct ontbinding van het contract zonder bijkomende kosten, zodat wij met een partij in zee kunnen gaan die wel functionerend internet leveren.