Mijn Klacht:
Heb gisteren om 18.50 gebeld met 020 2055550 was 5 min wachttijd maar heb ruim 60min aan telefoon gezeten en geen medewerker gesproken en verbinding werd verbroken
Gewenste Oplossing:
Oplossing van klacht zonder kosten voor mij
Dennie Brugman op 30 januari 2024 over Budget Alles In 1 in de categorie Alles-in-1
Heb gisteren om 18.50 gebeld met 020 2055550 was 5 min wachttijd maar heb ruim 60min aan telefoon gezeten en geen medewerker gesproken en verbinding werd verbroken
Oplossing van klacht zonder kosten voor mij
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Alles In 1 over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Alles In 1 in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Alles In 1 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 31 januari 2024 om 11:11 geantwoord
Beste Dennis,
Inmiddels heeft u contact gehad met onze klantenservice met betrekking tot uw klacht. Uw verzoek over de monteurskosten is in goede orde ontvangen. Als u nog vragen heeft over uw installatie, bent u uiteraard wederom van harte welkom bij de klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Budget Alles-in-1