Klacht: Geen contact met klantenservice

Dennie Brugman op 30 januari 2024 over Budget Alles In 1 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb gisteren om 18.50 gebeld met 020 2055550 was 5 min wachttijd maar heb ruim 60min aan telefoon gezeten en geen medewerker gesproken en verbinding werd verbroken

Gewenste Oplossing:

Oplossing van klacht zonder kosten voor mij

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Alles In 1 over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Alles In 1 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Alles In 1 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Alles In 1

Heeft op 31 januari 2024 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dennis,

Inmiddels heeft u contact gehad met onze klantenservice met betrekking tot uw klacht. Uw verzoek over de monteurskosten is in goede orde ontvangen. Als u nog vragen heeft over uw installatie, bent u uiteraard wederom van harte welkom bij de klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Budget Alles-in-1

Alle klachten die gemeld zijn door Dennie Brugman