Klacht: activerings tv ontvanger lukt niet

op 10 november 2019 over Budget Alles In 1 in de categorie Alles-in-1

op zondag zijn jullie niet te bereiken en plotseling vanaf zaterdagavond moeten wij ons abonnementsgegevens en pincode ingeven. welke pincode wij ook geven hij geeft foutmelding.
ook kan je bij jullie op de site geen pincode aanpassen.

Ik vnd dit erg slecht en heb dus bijna het hele weekend geen televisie.

als ik weer normaal tv kan kijken

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Alles In 1 over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Alles In 1 in behandeling genomen

Bericht van Budget Alles In 1

1 week geleden - Beste mevrouw van Lemmeren,Op zondag zijn wij inderdaad niet bereikbaar helaas, vervelend dat u hierdoor geen gebruik heeft kunnen maken van televisie. Het is wel mogelijk om de pincode te wijzigen, hiervoor moet u echter de oude pincode vanwege veiligheid wel invoeren.Televisie is tijdelijk opgeschort vanwege niet tijdige betaling van het termijnbedrag van eind september. Per e-mail hebben wij u hier vooraf over geïnformeerd. Wanneer wij de betaling ontvangen wordt deze dienst automatisch geactiveerd. Hierbij is het inderdaad wel mogelijk dat u opnieuw uw abonnementsnummer en pincode moet invoeren.Na telefonisch contact met onze klantenservice is uw pincode door ons gewijzigd. Hiermee kan u weer gebruik maken van onze diensten.Met vriendelijke groet, Budget Alles in 1.

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Alles In 1 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Alles In 1

Heeft op 14 november 2019 om 13:10 geantwoord