Klacht: btw staat niet op rekening vermeld

op 13 december 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik ben overgezet van ziggo naar vodafone. Bij de eerste rekening zie ik dat het btw bedrag mist. Via een webformulier kan je dan de btw vermelding aanvragen, wat ik begin november heb gedaan. Op de rekening van december staat nu de btw vermeld en niet op de voorgaande twee rekeningen. Een verzoek om alsnog de rekeningen aan te passen met het btw bedrag wordt geweigerd????

Gewenste Oplossing:

Als ik de rekeningen van oktober en november ook zijn voorzien van het btw bedrag, wat best handig is als je ze wilt declareren bij de baas.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door willem.diehl@gmail.com