Klacht: Brutale bezorger

Pietronella Brownell op 26 april 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 4 mei 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Pietronella, Bedankt voor je bericht en mijn excuses voor de latere reactie. Dit is niet zo mooi om te moeten horen en zeker niet als er van je verwacht wordt om mee te sjouwen. Ik heb even op je...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 26 april 2017

Een klant heeft geklaagd over de houding van een DPD-bezorger tijdens de levering van zware dozen. Ondanks dat de klant zelf met een blessure vijf dozen naar binnen heeft gebracht, vond de bezorger het werk te zwaar en vroeg hij of de dozen achterom konden worden afgeleverd, wat volgens de klant niet korter was. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Goede Dag ,
Dit was de tweede keer dat ik dozen vanuit Engl.heb laten bezorgen door U.
Beide keren is mij vertelt dat ik moet zorgen dat mijn man of een ander iemand aanwezig dient te zijn daar de dozen te zwaar zijn en hij op een schema moet werken.Dat was de laatse keer ook al zo en moest ik aanhoren hoe moe hij was.
Het waren dit keer 7 dozen de zwaarste 21 kilo ,dat vond hij nogal veel .Ik heb ondanks dat ik met mijn hand in het verband zit zelf vijf dozen naar binnen gebracht.Zag dat hij een wagentje in zijn bus had en het er niet uit nam.
Ik ben met pensioen en kon deze dozen makkelijk op MIJN karretje zetten.
Van de bus naar mijn deur is het 11 meter.
Toch werd mij gevraagt of ze achterom konden dat was volgens hem (niet dus ) korter.
Ik vind het ongelooflijk dat ik 5 minuten aan moet horen hoe moe en hoe zwaar het voor hun is,en dat ze zo hun schema niet halen.
Ik kreeg zijn naam niet ,en vroeg mij waarom ik naar u wilde bellen/ schrijven.
Vertelde hem dat ik niet tevreden was over de aflevering,vertelde hij me doodleuk dat IK er op stond om ze uit de bus te halen.
En ik mag toch aannemen dat het voor uw zaak beter is als ik 7 dozen verstuur ,dan eentje.Als ik zoveel komentaar krijg op zeven dozen ,zal ik een andere koerier vinden .Ik moet verschillende keren per jaar dingen versturen ,maar heb geen zin in al het gedoe van uw personeel.
Was echt upset zodat ik nog niet eens de dozen uitgepakt heb en hou mijn hart vast .
Hoop een reactie van u te mogen ontvangen.
Hoogachtend
P.Brownell

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als uw personeel ,een keer vriendelijk lachen en doen waarvoor ze aangenomen zijn ,en niet hun klanten voor hun willen laten sjouwen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 04 mei 2017 om 16:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM