Klacht: Brutale bezorger

op 26 april 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goede Dag ,
Dit was de tweede keer dat ik dozen vanuit Engl.heb laten bezorgen door U.
Beide keren is mij vertelt dat ik moet zorgen dat mijn man of een ander iemand aanwezig dient te zijn daar de dozen te zwaar zijn en hij op een schema moet werken.Dat was de laatse keer ook al zo en moest ik aanhoren hoe moe hij was.
Het waren dit keer 7 dozen de zwaarste 21 kilo ,dat vond hij nogal veel .Ik heb ondanks dat ik met mijn hand in het verband zit zelf vijf dozen naar binnen gebracht.Zag dat hij een wagentje in zijn bus had en het er niet uit nam.
Ik ben met pensioen en kon deze dozen makkelijk op MIJN karretje zetten.
Van de bus naar mijn deur is het 11 meter.
Toch werd mij gevraagt of ze achterom konden dat was volgens hem (niet dus ) korter.
Ik vind het ongelooflijk dat ik 5 minuten aan moet horen hoe moe en hoe zwaar het voor hun is,en dat ze zo hun schema niet halen.
Ik kreeg zijn naam niet ,en vroeg mij waarom ik naar u wilde bellen/ schrijven.
Vertelde hem dat ik niet tevreden was over de aflevering,vertelde hij me doodleuk dat IK er op stond om ze uit de bus te halen.
En ik mag toch aannemen dat het voor uw zaak beter is als ik 7 dozen verstuur ,dan eentje.Als ik zoveel komentaar krijg op zeven dozen ,zal ik een andere koerier vinden .Ik moet verschillende keren per jaar dingen versturen ,maar heb geen zin in al het gedoe van uw personeel.
Was echt upset zodat ik nog niet eens de dozen uitgepakt heb en hou mijn hart vast .
Hoop een reactie van u te mogen ontvangen.
Hoogachtend
P.Brownell

Ik ben tevreden als uw personeel ,een keer vriendelijk lachen en doen waarvoor ze aangenomen zijn ,en niet hun klanten voor hun willen laten sjouwen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 04 mei 2017 om 16:17 geantwoord