Klacht: Brutaal geholpen aan balie

op 07 oktober 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Beste,

Mijn vrouw is op vrijdagmiddag 06 / 10 / ’17 mijn onderwatercamera van het merk Canon mogen gaan afhalen in Turnhout na herstelling, de herstelling was blijkbaar niet meer van toepassing waardoor ik een nieuw toestel heb gekregen, waarvoor mijn oprechte dank.
Echter, bij het afhalen van het toestel aan de balie, kwam een man mijn vrouw helpen, mijn vrouw deed haar uitleg, en ze werd daar onmiddellijk onderbroken en brutaal behandeld door deze man, mijn vrouw helemaal verbouwereerd, dierf niets meer zeggen of vragen, want ze had op mijn vraag, nog een vraag aan deze persoon, maar de dierf het niet meer vragen, ze is daarop gewoon vertrokken zonder dat de vraag is gesteld, kan dit zomaar, dat klanten op een arrogante brutale manier worden aangesproken door het personeel?
Dit zijn redenen genoeg om nooit meer bij mediamarkt te komen, en als ik hier reclame over maak bij mijn vrienden, die gaan ook wel eens nadenken, ik wil dit niet niet doen, maar ik vond wel dat dit eventjes mocht vermeld worden, als deze persoon zijn job niet graag meer doet, moet hij iets anders gaan zoeken, maar zeker geen klanten gaan afblaffen, want zo gaan jullie wel klanten verliezen, mijn vrouw dierf ECHT niets meer vragen aan deze man,
Kan deze man eens aangesproken worden over deze feiten, als jullie geen klanten willen verliezen moet hij hier toch mee stoppen,
Kan ik hier een antwoord op krijgen aub? Zodat ik toch terug met een gerust gevoel naar jullie winkel kan komen, want mijn vrouw komt al niet meer binnen, om deze man niet meer te hoeven zien, erg hé, zéér jammer, Zéér graag antwoord aub. ( een naam die ik hier op het herstellingsblad heb is meneer Tuteleers )

Met vriendelijke groeten,

Michel Martens

Ik zou pas tevreden kunnen zijn denk ik, als die man word aangesproken over het gebeuren, en dat hij dit nooit meer doet.
Klanten hebben nu één maal vragen, als je deze niet meer durft stellen omdat je word afgeblaft in de winkel en onderbroken omdat je al een boos antwoord krijgt VOORDAT je de vraag nog maar hebt gesteld, dan heb ik het wel begrepen, en dan gaan wij voortaan gewoon op een ander, dat staat vast !
Ik vind het zo jammer dat ik zo moet doen, maar ik weet wel, bij mij moet hij dit niet doen, niemand trouwens, want dan zit het erop, klanten of geen klanten.
Dus met een eerlijk antwoord van jullie naar mij toe, en dat de man hierover eens wordt aangesproken, ben ik tevreden !
Ik ben dan ook zo, ik zet dit niet openbaar, maar wil wel geholpen worden.

Vriendelijke groeten,

Michel Martens

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martens Michel