Klacht: Broodrooster verdwenen

op 20 januari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 20 januari 2014 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Zojuist bent u per email op de hoogte gesteld van uw bestelling.

Met vriendelijke groet,
Bol.com Webcare team

Reactie van de melder van de klacht PeterSchip

3 jaren geleden - Nog steeds geen nieuwe broodrooster of restitutie ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door PeterSchip