Klacht: geen kwaliteit meer

op 01 augustus 2020 over Britisch American Tobacco Grup in de categorie Sigaretten

Ik rook al 40 jaar Lucky. De laatste tijd vinden wij sigaretten met grote stukken erin waardoor er brandgaten in onze kleding komen (overhemden en broeken). Ook zijn er veel dunne gedeeltes in de sigaret te vinden waardoor het lijkt dat wij een slecht gedraaid shagje roken. Na veertig jaar vinden wij dit erg tegenvallen en vragen ons af of wij geen rotzooi aan het roken zijn.Wij kopen geen illegale sigaretten trouwens. Smaak blijft oke maar we gaan hier ook aan twijfelen de laatste tijd. Ik ben Lucky gaan roken door Frank Zappa, maar ik denk dat hij dit ook niet leuk zou vinden (RIP).

Met wolkjes van groeten

Ruud Lamme
Dominique Mombarg

Wij zijn tevreden zonder dikke stokken tabak en strak in het vloei staande sigaretten.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Britisch American Tobacco Grup

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Britisch American Tobacco Grup nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud lamme