Klacht: raar…

monique123abc op 26 april 2017 over Bristol in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kocht gisteren 3 paar laarsjes voor de prijs van 2 in outletcentrum Dukenburg te Nijmegen. Het waren 3 paar dezelfde laarzen, allen zaten ze in een doos warop de maat 40 stond. Ik heb maar 1 paar gepast. Thuis aangekomen bleken 2 paar 39 te zijn ipv 40. Ik ben hier mee terug gegaan (alles kaartjes er uiteraard nog aan) en ondanks dat deze laarzen nog gewoon in maat 40 te verkrijgen waren heb ik ze niet mogen ruilen omdat de filiaalmanager bij zijn standpunt bleef; er mag hier niets geruild worden.. Zeer klantonvriendelijk van de filiaalmanager Stan van Beek. Omdat ik de laarzen wel graag in maat 40 wilde hebben heb ik dus weer die laarzen kunnen afrekenen en een wildvreemde mevrouw met de maat 39 bij kunnen maken..

Gewenste Oplossing:

Als de filiaalmaneger net als het kassa-personeel reageert, ook zij vonden het erg raar! Daarnaast uiteraard vergoeding, terwijl we maar over 25 euro in het totaal praten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bristol over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bristol in behandeling genomen

Bericht van Bristol

7 jaren geleden - Dit betreft een Scapino filiaal en geen Bristol filiaal.

Alle klachten die gemeld zijn door