Klacht: Briefje door chauffeur NIET ingevuld !

op 29 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht:
Mijn pakket is op 24 juli 2017 verwerkt in Italie. op 26 juli pakket wordt afgeleverd, echter niemand thuis. 27 juli de ontvanger was voor de 2e maal niet thuis. Voor de 3de maal toen kreeg ik een briefje in de bus aar daar ontbrak het adres waar ik het pakje zou ophalen. Nu weet ik niet meer waar mijn oakje is, wellicht in Eindhoven distributie depot.

Gewenste Oplossing:
De chauffeur heeft verzuimd het blaadje in te vullen waar ik het pakket kan ophalen. 2 ophaalpunten in de buurt bezocht, helaas geen pakket !
Ik zit dringend verlegen op de inhoed, het is voor mij een regelrechte RAMP !!!

Gewenste Oplossing:

Chauffeur dient het briefje in te vullen zodat de ontvanger weet waar wij hij aan toe is. Waar is het pakket op te halen, toch niet in Einhoven als je in Venlo woont.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

4 maanden geleden - Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 31 juli 2017 om 15:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Onze excuses, wij hebben het trackingnummer gevonden (in de bijlage).

Wij hebben uw klacht doorgezet naar het aflevercenter met referentie 1-66241317929. Zij gaan onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Het aflevercenter zal hierover nog contact met u opnemen

Nogmaals onze excuses en begrip voor hetgeen u is overkomen. UPS betreurt elke klacht die plaatsvindt ongeacht of het terecht was of niet omdat we ons bewust zijn van het ongemak dat dit veroorzaakt

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Huberto2