Klacht: Brengen bed van medipoint

Petra Reijnen op 06 december 2021 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Medipoint Venray

Gewenste Oplossing:

Mijn klacht is nog niet opgelost
Hoe slecht is de service als men een bed komt bezorgen dat wij eerst onze zieke moeder van 88 jaar uit de kamer moeten halen dat het bed geplaatst kan worden
Dit slaat nergens op
Het bed is vrijdag 3 december geleverd op postcode 5851 BM huisnummer 15
Vind dit niet kunnen zeer slechte service

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat medipoint een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

medipoint

Heeft op 07 december 2021 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Reijnen,

Hiermee bevestig ik de ontvangst van uw klachtmelding. Uw klacht wordt op dit moment door ons onderzocht.

Ik zal ervoor zorgdragen dat er op zo kort mogelijke termijn contact met u wordt opgenomen in verband met de verdere afwikkeling ervan.

Het klachtenreglement is te vinden via de link:

https://www.medipoint.nl/service/klantenservice/klacht-of-compliment

Ik vertrouw erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klachtenbeheer
Medipoint

E [email protected]
W www.medipoint.nl
F www.facebook.com/medipointnl

Alle klachten die gemeld zijn door Petra Reijnen