Klacht: brandmelders

op 10 mei 2017 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

ik heb toon aangevraagt nu 2 weken thuis toen de monteur hier was vroeg ik ook om de brandmelders ik moes toen bellen hij was er bij
tegen mij is gezegt door de telefoon binnen 1 week word het opgestuurd
1 week later weer gebeld toen werd gezecht na twee weken krijg je een brief en kan je het bestelen nu net weer gebeld en wordt er nees gezecht je heb er geen recht op?
eerst wordt 2 weken lang a gezecht en dan eenees b
wat is dit voor een iets

als ze iets toezechen moeten ze het ook geven en niet naar 2 keer bellen dat je nees tehoren krijgt dat je er niet in aanmerking komt

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 10 mei 2017 om 16:40 geantwoord

Beste meneer Bontenbal,

Ik vind het erg vervelend voor u dat deze situatie is ontstaan. Ik heb uw contract hiervoor nagekeken en helaas heeft u geen recht op de rookmelders.

Ik zie inderdaad terug dat u eind april telefonisch contact met ons heeft gehad. Mijn collega heeft hierbij aangegeven dat hij dacht dat u er recht op had. Om dit vervolgens in orde te maken heeft hij u doorverbonden naar de desbetreffende afdeling. Van deze afdeling zie ik geen notitie of een eventuele verwerking van de rookmelders terug.

Een week later heeft u een andere collega gesproken die u de levertijd heeft toegelicht. Afgaande op uw woord ging hij er vanuit dat u recht had op deze rookmelders. Hij heeft dit daarentegen niet gecontroleerd, waarvoor ik onze excuses aanbied.

Helaas kunnen wij geen uitzondering op de regel maken. Ik betreur het dat er verkeerde informatie is verstrekt en hier bied ik dan ook onze excuses voor aan.

Vriendelijke groet,
Denise, Eneco Webcare

Heeft op 10 mei 2017 om 17:12 geantwoord

Er is niks opgelost eerst zegen ze a van binnen een week sturen we het op en dan na een week bel je weer en dan komt er een brief die er nooit is geweest als ik dit van tevoren wist had ik nooit een contract afgelopen reclame maken niks nakomen monteur had zelfs het gesprek gehoord en wat er gezecht was

Alle klachten die gemeld zijn door haagsezoeker