Klacht: kapot bed, niet nagekomen afspraken fout na fout

op 10 januari 2019 over Boxspring-deals.nl in de categorie Bedden

1-Chauffeur zou de boxspring tegen betaling boven plaatsen, heb hierover van te voren gemaild met de klantenservice. De chauffeur kwam echter alleen en wilde hulp van mij wat niet kon door hernia, scheur in wervel en diverse andere chronische aandoeningen. dan moest ik maar buren vragen echter hebben deze ook fysieke problemen en de rest vrouwen , wat is er mis met vrouwen vragen zegt hij ! ik vind het nogal wat om mensen te moeten vragen deze loodzware bedden naar boven te sjouwen terwijl ik niet kan helpen. ik kon kiezen of bed ging terug of laten staan dan moest ik zelf later maar mensen zoeken. dit is gebeurd en heb 3 mensen tegen betaling! moeten inhuren om te helpen.

2 poten had de chauffeur niet bij zich dit heeft een week geduurd, zolang niet op het bed kunnen liggen anders moest alles twee keer op de kop . hetzelfde probleem als een andere klant geen gaatjes waar deze bevestigd moeten worden.

3- eindelijk mijn bed staat de achterwand is gelijk al wankel maar bij zitten op de zijkant van het bed de eerste keer krak , eerst dachten we dit komt misschien omdat de poten nog beter op hun plek gaan. maar aan de andere kant idem. de zijkanten hangen niet meer boven de grond maar op de grond en gaanderweg is de achterwand compleet onstabiel geworden.

4- gebeld met mijn klacht , dit werd wel goed opgepakt er werd gelijk een afspraak ingepland om om te ruilen, geede n vragen niks! denk dat het vaker voorkomt en daarom zo vlot ging.

5- de omruil afspraak is tot 3 keer toe afgezegd omdat de leverancier niet kon leveren, soms werd er in de avond afgebeld voor de volgende dag. tussendoor nog eens gebeld hoe dit dan nu zou gaan met de omruiling dat ik ook de nieuwe boxen niet naar boven zou krijgen. de een zei komen met tweeën voor omruilen een ander zei komt alleen maar doet dit altijd zonder probleem! ook na mijn uitleg over de eerste afspraak . er was niets tegen in te brengen. later een mail zou allemaal geregeld worden.

de laatste afspraak van 30 december ging niet door de 29e belde ze weer af. ze wilden 7 januari komen. ik liep op straat en had geen agenda bij de hand. dat was geen probleem meld even zsm als u niet kunt. dat deed ik dezelfde avond en schreef dat ik wel kon maar na 2 uur. Vervolgens nog een mail dat ze de tijd nog niet wisten of er iemand anders evt bij kon zijn. nee want ik wil er zelf bij zijn. dus belde ik op ik kan echt alleen na twee uur. dit was geen probleem er zou rekening gehouden met mijn aangegeven tijd.

4 januari opeens een bericht per sms we komen 7 januari tussen half 10 en half 2 ! maar dan ben ik er niet . terug ge smst en gemaild geen reactie eerst. daarom een chat gesprek aangemaakt hier werd nogmaals bevestig houden rekening met de tijd. ik vroeg weet u dat zeker en weten zij dat ook want verkeerde sms . ze vond het raar dat ze me op vrijdag al smsten dit mocht normaliter niet ? nogmaals gevraagd dus ik kan er van op aan dat ze na twee uur komen ? ja daar kunt u van op aan. de volgende dag een mail u bent zesde op de lijst geen garantie na twee uur ??? mijn eerdere mail werd nu wel beantwoordt. weer gemaild ik heb al de 29e doorgegeven ik kan niet en heb bevestiging via de chat nogmaals (gelukkig heb ik hiervan printscreens gemaakt.) , maar even later weer een mail met hetzelfde antwoordt , ik zou een half uur van te voren gebeld worden. maar dan kan ik dus niet opnemen ivm mijn afspraak en moet nog terug.

weer gebeld uitgelegd maar zelfde verhaal ik moest maar hopen ! dat men vertraging had en later kwam. en zo niet ? toen aangegeven dat als men niet kon garanderen dat ik deze keer wel mijn bed zou ontvangen ik de order wilde annuleren ook omdat men totaal geen reactie geeft op het feit dat ik aangaf laat eerst eens iemand komen kijken want ik denk niet dat een nieuwe box het probleem met de achterwand oplost.

na veel heen en weer gepraat kon dit ik moest het retouren formulieren invullen. dit heb ik gedaan op 6 januari de reactie erop kreeg ik 8 januari bed mocht alleen omgeruild worden want mijn slaap garantie was voorbij 3 dagen vlgs hun !!!!!!!

ten eerste slaapgarantie op een bed laten ingaan die kapot is en waar je niet op kunt slapen? ten tweede kwamen de poten pas een weeek later . en ten derde een kapot bed en het bed retour willen sturen door bovenstaande klachten is totaal iets anders dan slaap garantie!
een schandalige reactie en een klantenservice die of niet goed geïnformeerdingewerkt wordt of die maar wat aanrommelt

ik heb een afspraak gepland voor juridische hulp

1- bed opgehaald zonder extra kosten en met een afspraak waar aan gehouden wordt

2- geld retour op mijn rekening

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Boxspring-deals.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Boxspring-deals.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Boxspring-deals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Boxspring-deals.nl

Heeft op 10 januari 2019 om 14:28 geantwoord

Beste mevrouw Smid,

Zojuist heb ik u telefonisch proberen te bereiken. Helaas tevergeefs.

Wij willen het probleem graag samen met u oplossen dus ik zou het prettig vinden om in contact met u te komen.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om even terug te bellen?

Bijke de Bresser

Heeft op 10 januari 2019 om 15:03 geantwoord

Beste mevrouw Bresser,

Ik heb u om 14.50 uur terug gebeld op 10-01-2019 u was niet meer aanwezig. Morgen bent u niet bereikbaar omdat u de gehele? dag een vergadering heeft. Misschien lukt het u tussendoor nog even om contact te zoeken? of anders ben ik maandag ook bereikbaar tussen 9-10 uur in de ochtend of na 3 uur i.v.m ziekenhuis bezoek.

mvg, mw Smid

Reactie van de melder van de klacht Ano26

5 maanden geleden - Wijzigen Verwijderen DEZE KLACHT IS VERRE VAN OPGELOST DUS HET VINKJE VAN OPGELOST AUB VERWIJDERENschreef op 2019-01-24 12:37: Beste box-spring dealsGisteravond werd ik door u gebeld of ik wilde doorgeven welke kleur boxspring ik heb i.v.m het omruilen van de boxsprings, na veelvuldige eerdere communicatie. Ik heb zo goed en zo kwaad als mogelijk de kleur op de foto gezet, al vind ik het absurd dat ik dit als klant moet doen. Tevens heb ik u nogmaals gemaild omdat er weer gesproken werd over een chauffeur, dat er geen til hulp aanwezig zou zijn.Zoals ook al in vele eerdere communicatie aan u gemeld.De boxsprings zouden tussen 10.17 uur en 14.00 uur omgeruild worden vandaag. om 9.00 uur heden ochtend belt iemand die zich voorstelde de monteur Sander en over 40 minuten bij me zou zijn. Erg vreemd want hoezo monteur? ik dacht nog i.v.m het hoofdbord monteren omdat deze defect was, ik dacht deze meneer zal wel iets eerder komen dan. Toen deze meneer arriveerde bleek hij de chauffeur, ik vroeg wat de bedoeling was hij kwam de boxsprings repareren? ik gaf aan nee dat klopt niet ik heb een bevestiging per mail, telefoon en sms dat deze worden omgeruild.Dat gaat zomaar niet gaf hij aan we ruilen niet zomaar bedden om?Ik gaf aan dat mijn inziens repareren nu niet meer klopte met de gemaakte afspraak en dat ik het hier niet mee eens was. Ik bood aan de eerdere correspondentie te laten lezen en de gemaakte afspraken, dat wilde hij niet, hij liep naar boven met de maquita en gaf aan die zijn doorgezakt ik zie het al, dat klopte dit had ik ook aangegeven.Volgens hem stond bij hem alleen op het papier het bed kraakt. Vervolgens gaf hij aan er zit geen midden poot onder het bed.Ik heb hulp gehad bij het monteren van de poten, en ik kan u verzekeren dat de poten die er in het doosje zaten er ook onder zijn gekomen. Er zat verder geen gebruiksaanwijzing bij en ook geen gaten in het bed bemerkten de mensen die het voor me gedaan hebben. Alle poten zaten verder goed en dat kan ook maar op een manier, tevens heb ik thuis nog een een persoons- boxspring welke ook 4 poten heeft vanuit de fabrikant en die prima dus ben ik hier verder, ook omdat er verder niks bij zat vanuit gegaan dit hoort zo.Wel heb ik tijdens een ander gesprek nog eens aan de klantenservice gemeld dat er geen voor geboorde gaten in zaten dit had wel gemoeten gaf ze aan, de chauffeur zei nee zitten nooit gaten in. Vervolgens wordt ik beschuldigd van het feit poten te hebben achter gehouden, ze moeten zijn ontvangen. ik gaf aan we gaan toch geen poten er niet onder zetten die er wel bijzitten, zo dom zijn we toch niet. Ze maakten altijd foto`s gaf hij aan van de doos voor het opsturen, ik gaf aan prima dan kun je zien dat er poten missen, maar dat het wel heel makkelijk was voor hem nu meer poten in een doos te gaan stoppen en daar een foto van te maken.De hele toon van praten, gelijk beschuldigingen over de poten etc is abnormaal ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand zo met klanten omgaat.Omdat een en ander niet meer te repareren viel zei hij opeens u krijgt andere boxsprings dat was sowieso al de bedoeling?? Kunt u even het hoofdbord optillen. NEE! hoe vaak heb ik dit nu aangegeven dat kan ik niet ik heb een scheur in mijn ruggenwervel. Ik bood weer aan aub lees de correspondentie die ik hierover gehad heb, en de mail nog gisteravond.! Kan niet en wil niet ligt op het kerkhof zei hij toen!!! Dat zou ik ook zeggen dat ik het niet kon! Ik kan u niet zeggen hoe kwetsend dit is, je ziet het misschien niet aan de buitenkant aan me, maar ik droeg orthopedische schoenen waardoor de heer al enigszins kon vermoeden dat er iets aan de hand is maar dit zeg je gewoon niet! Weer de discussie over ik kan het niet alleen etc, hij ging bellen voor overleg, ik ging ook bellen met boxspring deals want ik was door zijn schelden en opmerkingen zo overstuur geworden dat ik de meneer uit mijn huis wilde hebben.De mw van de klantenservice zou hem gaan bellen en hem zeggen om weg te gaan. Ik wilde dit de heer laten weten en hoorde hem nog zeggen tegen degene aan de telefoon dat als hij het alleen moest doen bang was voor beschadigingen aan de muur en bed omdat het krap was, Na het gesprek deed hij heel anders en gaf aan dat hij het toch alleen zou doen enwas alweer op weg naar de auto.Omdat ik graag wilde dat dit opgelost werd en dat ik er daarna van af zou zijn heb ik hem laten begaan. Ik ben er bij blijven staan en hij deed weer enigszins normaal.Hij gaf aan dat hem vanuit het bedrijf niks gemeld werd, maar dat ze hem nu maar wat extra moesten vergoeden. Ik gaf aan dat juist door zo vaak te hebben aangegeven dat dit geen werk voor 1 persoon is, ik ook hem heb willen beschermen.Vervolgens is hij bezig in veel te rap tempo mijn inziens ram, ram en hup bed omkeren, daar bij zat hij nog ver van de muur en met het schuiven terwijl het een erg dikke vloer is trekt hij met een poot er een flinke scheur in, dus ik geef aan wat doe je nu ? ja zeg is het antwoordt ik ben alleen en kan niet schuiven op deze vloer. waarop ik antwoordt dat ik dat ook niet kan helpen maar hoe we dit gaan oplossen nu? DAT MOET U MAAR VOOR LIEF NEMEN! toen ik aangaf dat ik dit ging melden want dat dit echt niet normaal was, nogmaals hetzelfde antwoordt van hem en dan meld je het maar aan het bedrijf.Dus ben ik naar beneden gelopen om dit te melden via mijn telefoon. De klantenservice gaf aan dat er een foto gemaakt moest worden door de chauffeur maar toen ik weer boven was griste hij de telefoon van me af en hing op! Ik zag doordat hij nog meer is gaan schuiven er meerdere gaatjes zijn ontstaan, (hij zei dat wilt u mij in de schoenen schuiven was al zo!!!!) en dat er een gaatje in het bed zat, en dat de kleuren van matras en boxen niet overeen kwamen. En dat het hoofdbord nog steeds niet gerepareerd is dit zag ik toen hij weg was.Ik heb nogmaals de klantenservice gebeld, die beloofden een mail te sturen voor de schade, dit deden ze ook, ook had de chauffeur zelf al gemeld dat er schade aan het bed was gaven ze aan,Hij werd erg boos dat ik de schade had gemeld, zei nog geen dank je wel, oprotten!!! ik kom hier nooit weer. Ik vroeg hem of ik hem moest bedanken voor alle fouten die gemaakt waren en dat ik nu nog met een verkeerd bed zit met een gat erin en een kapotte vloer. Hij stormde naar beneden en liet alle rotzooi achter.U zult begrijpen dat dit voor mij de limiet is, ik ben er helemaal ontdaan en overstuur van. Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat een bedrijf iemand stuurt die zo met mensen omgaat en zo met elkaar communiceert. ik heb u al eerder een laatste herstelmogelijkheid van het product gestuurd, u zult begrijpen dat n.a.v alles wat er vandaag is gebeurd ik de koop wil ontbinden en de schade die hieruit is voortgevloeid namelijk mijn kapotte vloer vergoedt wordt.Ik hoor graag zo spoedig mogelijk dan wel binnen 2 weken na het verzenden van deze mail, over de verdere afhandeling. De foto,s en video spreken verder voor zich. Een retouren formulier had ik reeds eerder ingevuld.Met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door Ano26