Klacht: Soundtouch 10 pair – internetradio valt weg

Jaalders op 09 januari 2018 over Bose in de categorie Electronica Merken

Ik lees veel klachten hierover en heb hetzelfde probleem.
Ik heb 2 soundtouch 10 boxen welke gepaired zijn.

Het lijkt erop dat wanneer de boxen niet gepaired zijn dat ze stabieler werken, maar ook dan valt soms HEEL even misschien de verbinding weg, en is internet radio voor 3 tot wel 10 seconden helemaal weg op de boxen.

TuneIn of internetradio; allebei hetzelfde.

Als ik via laptop naar bluetooth stream is er geen probleem, dus het is echt de wifi verbinding op de boxen wat niet lekker loopt.

Helaas heb ik ze 2e hands gekocht en verwacht ik geen support te hebben van Bose, maar dit is toch niet acceptabel van zo’n groot bedrijf met de ‘bekende’ kwaliteit….

Zodra internetradio 100% stabiel is op de boxen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bose

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Waar kan ik het bericht op Twitter vinden?

6 jaren geleden - Gevonden :) https://twitter.com/Klacht_NL

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bose nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Fijn dat we op klacht.nl iets kunnen plaatsen, maar moet er niet actie ondernomen worden zodra er 10-tallen klachten komen over hetzelfde onderwerp? Ik blijf lezen over de problemen en het lijkt erop dat de ene dag erger is dan de andere... Klacht.nl zou hierin iets kunnen betekenen, net als http://allestoringen.nl/ waar je ziet hoeveel klachten er binnen zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door