Klacht: Port Bose Soundlink II werkt niet meer

Bidoho op 25 februari 2025 over Bose in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Bose Soundlink II kan ik niet meer opladen omdat de poort waarin de kabel gaat om op te laden niet meer past en/of blijft zitten. Heb deze dure box 2 1/2 jaar (2022) geleden cadeau gekregen, wordt niet continue gebruikt dus laadt hem in principe 1x per 2 maanden een keertje op. Dit lukt dus niet meer.

Gebeld met Bose, medewerker gaf aan dat dit probleem wel vaker blijkt voor te komen. Hij zou een verzendlabel sturen zodat de box bij Bose kwam voor reparatie. Geen label toegestuurd gekregen en de mail laten ze onbeantwoord. Wat een service.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het zeer attent vinden als Bose mijn Soundlink voorziet van een nieuwe poort zodat deze weer opgeladen kan worden en gebruikt.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Bose
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bose

Reactie van de melder van de klacht Bidoho

3 weken geleden - Bose laat niets van zich horen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bose nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bidoho