Mijn Klacht:
geachte,
Mijn vriend heeft over een 10 maand een Bose boxke sound like mini gekocht dit koste 200 euro. De eerste 5 maand ongeveer werkte het boxke prima. Tot het probleem begon het boxke speelt een klein uurtje goed, en dan begint het, het valt om de haverklap helemaal uit ( het verliest dus niet de connectie van de gsm). We hebben het opgestuurd en toen we het terug kregen vertelden ze ons dat het aan onze gsm lag. we probeerden het boxke thuis terug met een andere toestel en na een klein uurtje begint het opnieuw, het boxke valt helemaal uit. We hebben verschillende gsm toestellen gebruikt en telkens begint het probleem opnieuw. We hebben het dan terug opgestuurd en toen we het terug kregen vertelden ze ons opnieuw hetzelfde wat we niet echt prettig vonden. We hebben het over 3 weken terug opgestuurd voor de 3 e keer in nog geen 5 maand en toen we het terug kregen zat er deze keer geen brief meer bij, alleen het boxke zonder informatie wat jullie eraan hebben gedaan, dit vind ik echt heel jammer. Het probleem ligt aan het boxke en niet aan onze gsm toestellen. Het boxke is nog altijd in garantie dus betreur ik het enorm dat we het na 3 keer opsturen nog geen nieuw hebben ontvangen. We zijn altijd heel tevreden geweest over jullie producten maar dit noem ik echt geen service sorry. Je betaald er 200 euro voor en het valt gewoon constant uit. Ik hoop via deze weg eindelijk eens te horen wat jullie hier van denken. Ik hoop spoedig iets van jullie te horen. Met vriendelijke groet Deborah Van Cauter
Gewenste Oplossing:
We zouden echt heel tevreden zijn moesten we een nieuw boxke ontvangen. Dat zou een hele mooie service zijn.
