Klacht: Wat is er niet verkeerd?

op 27 maart 2020 over BoschBedding in de categorie Bedden

Ongelofelijk slecht handelen vanuit boschbedding vanaf het plaatsen van de bestelling tot het terug storten van het aankoopbedrag. Afspraak inplannen duurt lang, leveren duurt lang, vervolgens wordt het letterlijk beneden voor je voordeur gegooid. De boxspring de vervolgens geleverd is, is van erg slechte kwaliteit (loszittende stiksels bij de box en het matras, boxen zijn niet recht waardoor je bed meteen onder spanning in elkaar zit) Dit bed heb ik niet geaccepteerd. Vervolgens duurt het retour halen weer erg lang, wanneer dit gebeurd is (weer met de eis het beneden bij de drempel neer te zetten anders kwamen ze niet!) kun je weer weken wachten tot ze geld een keer terugstorten, wat ik nog steeds niet heb!
VERSCHRIKKELIJK BEDRIJF!
Om hier nog aan toe te voegen. Tijdens dit lange proces heb ik wel is de klantenservice moeten bellen. Je wordt ongelofelijk onvriendelijk te woord gestaan door een mevrouw die je niet eens uit laat praten en schreeuwt op het moment dat iets haar niet zint. Al gaat het om iets wat je van hen wilt kopen!?!

Niet meer. Mijn geld terug is het minste wat zij kunnen doen. Dit is meteen genoeg omdat ik dan nooit meer zoeken hoef te doen met dit bedrijf.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BoschBedding

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BoschBedding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LR90