Klacht: Wacht al sinds november 2018 op levering matras

op 28 juni 2019 over BoschBedding in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op November 2018 heb ik een kingsize matras besteld 1,80 x 2,10. Na heel lang wachten kreeg ik uiteindelijk 1 april (geen grap) mijn bed en matras geleverd. Bij het in elkaar zetten van het bed bleek de verkeerde maat matras geleverd 1,80 x 2,00. Nu reageren ze nergens meer op, niet op aangetekende brieven, niet op emails en telefonisch zeggen ze telkens dat ze contact opnemen. Moet nog steeds gebeuren

Gewenste Oplossing:

De meerprijs van het matras was 275 euro. Of dat begrag terugstorten of op hele korte termijn zorgdragen dat ik het juiste matras geleverd krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BoschBedding

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BoschBedding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Beukenlaan4