Klacht: Tot 2 x toe een kapotte boxspring

Bianca latu op 26 januari 2025 over BoschBedding in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een boxspring bij bosch bedding gekocht online omdat mijn man ongeneselijk ziek is en niet comfortabel in ons bed kon slapen!! Ons bed was al oud en lag niet lekker. Besloot om een medium matras traagschuim topper te nemen lekker zacht. Eenmaal het bed te hebben ontvangen werd het op de slaapkamer geplaatst door de chauffeurs omdat ik met de dagelijkse verzorging van mijn man bezig was heb ik het bed betaald en nog niet gecontroleerd!! Ging toen ik tijd had om het wel te doen kwam ik er al snel achter dat er zoveel mis was met het bed stiksels los rits kapot van het matras loshangende en vouwen in de stof van de boxen een deuk in een box. En het bed zo hard als een plank, en daarbij een bolling zodat je ook niet eens recht lag.
met het resultaat dat mijn man er niet op kon liggen. Gelijk diezelfde dag contact opgenomen dat via mail moet. door op en neer gemaild te hebben met foto’s erbij van de mankementen, werd ik toch maar even gebeld. Mijn verhaal gedaan dus vanaf nu wisten ze van onze situatie. Ze zouden het bed komen vervangen, omdat wij allebei niet konden slapen op dat bed zei ik nou je hoeft geen nieuwe te bestellen want we kunnen net zo goed op de grond gaan liggen en wij wilde een lekker zacht bed!! Toen kwam het, je heb slaap garantie maaaaar omdat ik al een medium traagschuim topper had en gezien de conditie mijn man zou het beter zijn 2 x 1 persoons matras traagschuim topper en zou ik 400 euro bij moeten betalen. Ik heb aangegeven dat ik dat helaas niet kon betalen, werd er gezegd ja dat het niet hun probleem was en dat ze dan het bed gewoon zouden omruilen voor een nieuwe zoals hij nu was. Door te overleggen met mijn man die geen zin in gedoe had, en toch zo snel mogelijk weer normaal in bed te willen slapen terug gebeld!! Maar toen werd het ineens 600 euro!! En die 400 had ze natuurlijk telefonisch besproken met mij dus kon dat ook niet bewijzen. Nu was ik er wel klaar mee, heb gezegd kom heel het bed maar terug halen en ik wil mijn geld terug!! Maar zo werkt het natuurlijk niet je moet ze de kans geven om het op te lossen, dat houd in!! ik betaal nog eens 600 euro, om man doodzieke een comfortabel bed te geven wat ik echt niet kon betalen, of de houten plank die in je strot geduwd word.
Ik heb voor het 2 de gekozen. Heb ondertussen nieuwe matrassen gekregen van heel lieve familie!! helaas heeft mijn allerliefste man daar geen gebruik van kunnen maken omdat hij 14 december is overleden 😭😭😭. Ps dit heb ik zelfs gekregen in mijn mail!!!!!! Let wel. Mochten wij reviews van u tegenkomen die onwaarheden bevat zullen wij dit uit handen geven en alle kosten op u verhalen. Ook zullen wij dan indien nodig delen van correspondentie delen.

BOSCH BEDDING
Bedankt voor jullie inzet medewerking en MEDELEVEN 🤬🤬🤬🤬🤬.

Gewenste Oplossing:

Omdat ik geen ander bed wil na 2x een kapotte boxspring te hebben geleverd, wil ik mijn geld terug 889 euro. Nu willen hun mij maar eerst 50% is nu 70% van mijn geld terug geven omdat hun ook kosten hebben gemaakt!! Maar hun leveren kapotte bedden daar kan ik niks aan doen. Is toch te gek dat ik daar voor moet boete, daarbij geven ze aan dat ik het bed annuleer. Maar dat is niet het geval ik wil van hun geen bed meer geen vertrouwen in het bedrijf. Dus niet een x maar 2x een kapot bed! Bij het eerste bed heb ik hun de kans gegeven om het op te lossen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over BoschBedding
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BoschBedding

Reactie van de melder van de klacht Bianca latu

1 maand geleden - Goedendag, Dank je voor je review die niet geheel compleet is. We hebben je meermaals gebeld met meerdere voorstellen. Ook aangaande de gezondheid van je man zijn we hier ver in gegaan. Wij hebben meermaals aangegeven dat we gezien de situatie gekeken hebben naar een zo snel mogelijke en goede oplossing. Wij hebben u meerdere opties gegeven waaronder een nieuwe topper voor € 75. Ongeacht wat u moest bijbetalen voor een goed slaapcomfort, alles was voor u te duur. De medewerker die u heeft gesproken heeft in een zelfde situatie gezeten als jij dus die weet heel goed wat de urgentie is. Uiteraard moet u bijbetalen als u een veel duurder slaapcomfort wilt. Spijtig dat u niet het antwoord heeft gekregen welke u wilde horen. Met vriendelijke groet, Team Bosch Bedding

Reactie van de melder van de klacht Bianca latu

1 maand geleden - Dit is een tegen reactie van op Bosch Bedding,dus niet van bosch bedding!!! heb ondertussen jullie tegen bericht gelezen. Jullie hebben het over halve waarheden? Jullie zijn degene die hier niet àlles vermelden. Als je telefonisch zegt dat iets mij 400 euro extra kost en ik aangeef dat ik dat niet kan betalen, jullie glashard zeggen dat is niet ons probleem!! Daarna toch besloten eigenlijk wel te doen omdat mijn man toch een comfortabel bed wilde! Werd het ineens 600 euro. Logisch dat ik daar voor pas toch. Daarna kom je met een topper die ik dan voor 75 euro kon kopen, dat wilde ik in principe doen, tot dat ik vroeg of hij retour kon als het niet het gewenste resultaat had. Hij kon dus niet retour heb ervan afgezien wilde bij jullie geen cent meer uitgeven. Nu staat er een afspraak voor 21 januari om het bed dat ligt als een houten plank te komen om ruilen,dat houd in precies het zelfde comfort als het bed wat er nu staat Dus mensen als je een goed bed wil blijf dan mijlen weg van BOSCH BEDDING

Reactie van de melder van de klacht Bianca latu

1 maand geleden - De oplossing die hun mij mij op willen dringen Geachte mevrouw Van der Heijden Dank u voor het gesprek van zojuist wat u heeft gehad met Edward Bosch. Zoals besproken willen we graag het bed alsnog bij u afleveren maar vanuit u is daar geen behoefte aan, ongeacht dat u een bedrijf de kans moet geven het binnen acceptabele tijd op te lossen. De termijn hiervan is 6- 8 weken. Dat betekend dat u uw bestelling wilt annuleren wat uiteraard uw goed recht is. De annuleringskosten hiervan zijn normaal 50% indien het bed al geleverd is, dit staat ook zo vermeld op onze website bij de algemene voorwaarde. Om u enigszins tegemoet te komen willen wij zoals besproken de annuleringskosten verlagen naar 30% van de aanschafwaarde van € 889,95. De credit zal dan € 662 bedragen. Wij vernemen graag van u en wensen u een fijne dag. -- Niels van Bosch bedding,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BoschBedding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bianca latu