Mijn Klacht:
Ik heb een boxspring bij bosch bedding gekocht online omdat mijn man ongeneselijk ziek is en niet comfortabel in ons bed kon slapen!! Ons bed was al oud en lag niet lekker. Besloot om een medium matras traagschuim topper te nemen lekker zacht. Eenmaal het bed te hebben ontvangen werd het op de slaapkamer geplaatst door de chauffeurs omdat ik met de dagelijkse verzorging van mijn man bezig was heb ik het bed betaald en nog niet gecontroleerd!! Ging toen ik tijd had om het wel te doen kwam ik er al snel achter dat er zoveel mis was met het bed stiksels los rits kapot van het matras loshangende en vouwen in de stof van de boxen een deuk in een box. En het bed zo hard als een plank, en daarbij een bolling zodat je ook niet eens recht lag.
met het resultaat dat mijn man er niet op kon liggen. Gelijk diezelfde dag contact opgenomen dat via mail moet. door op en neer gemaild te hebben met foto’s erbij van de mankementen, werd ik toch maar even gebeld. Mijn verhaal gedaan dus vanaf nu wisten ze van onze situatie. Ze zouden het bed komen vervangen, omdat wij allebei niet konden slapen op dat bed zei ik nou je hoeft geen nieuwe te bestellen want we kunnen net zo goed op de grond gaan liggen en wij wilde een lekker zacht bed!! Toen kwam het, je heb slaap garantie maaaaar omdat ik al een medium traagschuim topper had en gezien de conditie mijn man zou het beter zijn 2 x 1 persoons matras traagschuim topper en zou ik 400 euro bij moeten betalen. Ik heb aangegeven dat ik dat helaas niet kon betalen, werd er gezegd ja dat het niet hun probleem was en dat ze dan het bed gewoon zouden omruilen voor een nieuwe zoals hij nu was. Door te overleggen met mijn man die geen zin in gedoe had, en toch zo snel mogelijk weer normaal in bed te willen slapen terug gebeld!! Maar toen werd het ineens 600 euro!! En die 400 had ze natuurlijk telefonisch besproken met mij dus kon dat ook niet bewijzen. Nu was ik er wel klaar mee, heb gezegd kom heel het bed maar terug halen en ik wil mijn geld terug!! Maar zo werkt het natuurlijk niet je moet ze de kans geven om het op te lossen, dat houd in!! ik betaal nog eens 600 euro, om man doodzieke een comfortabel bed te geven wat ik echt niet kon betalen, of de houten plank die in je strot geduwd word.
Ik heb voor het 2 de gekozen. Heb ondertussen nieuwe matrassen gekregen van heel lieve familie!! helaas heeft mijn allerliefste man daar geen gebruik van kunnen maken omdat hij 14 december is overleden 😭😭😭. Ps dit heb ik zelfs gekregen in mijn mail!!!!!! Let wel. Mochten wij reviews van u tegenkomen die onwaarheden bevat zullen wij dit uit handen geven en alle kosten op u verhalen. Ook zullen wij dan indien nodig delen van correspondentie delen.
BOSCH BEDDING
Bedankt voor jullie inzet medewerking en MEDELEVEN 🤬🤬🤬🤬🤬.
Gewenste Oplossing:
Omdat ik geen ander bed wil na 2x een kapotte boxspring te hebben geleverd, wil ik mijn geld terug 889 euro. Nu willen hun mij maar eerst 50% is nu 70% van mijn geld terug geven omdat hun ook kosten hebben gemaakt!! Maar hun leveren kapotte bedden daar kan ik niks aan doen. Is toch te gek dat ik daar voor moet boete, daarbij geven ze aan dat ik het bed annuleer. Maar dat is niet het geval ik wil van hun geen bed meer geen vertrouwen in het bedrijf. Dus niet een x maar 2x een kapot bed! Bij het eerste bed heb ik hun de kans gegeven om het op te lossen.
