Klacht: Splittopper stinkt verschrikkelijk

JoostvanderWaaij op 14 februari 2023 over BoschBedding in de categorie Bedden

Op 27.01.2023 hebben wij een splittopper gekocht in Rotterdam. Die zou op zaterdag 4.2.2023 geleverd worden. De hele dag thuis gebleven, maar geen splittopper. Door een notitiefout van het personeel is huisnummer 20 aangezien als 2C omdat de 0 (nul) niet helemaal gesloten was. Dat was nog niet zo erg, want na een telefoontje is de splittopper snel geleverd op dinsdag 7.2.2023.
Bij de verkoop had men aangegeven dat we de splittopper 3 à 4 dagen niet moesten gebruiken, omdat eerst de splittopper moest uitzetten omdat deze vacuüm opgerold was. Nadat we de splittopper hadden uitgepakt vergingen we van de stank. Eerst dachten we dat het bij de 3 à 4 dagen zou horen. Maar nu, 8 dagen later stinkt deze nog net zo erg. We hebben de splittopper vanaf het begin in de logeerkamer gelegd met het raam open en de deur dicht. Wij gaan hier echt niet op slagen, ik zou er ziek van worden. Dus graag een nieuwe goede splittopper of kom maar halen en geef het geld maar terug. Wij vinden het erg jammer, want de splittopper ziet er goed uit en voelt goed aan.
Met vriendelijke groeten.
Joost H. van der Waaij

Zoals ik al hiervoor het gemeld, graag een nieuwe goede splittopper of kom maar halen een geef het geld maar terug.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BoschBedding

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BoschBedding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JoostvanderWaaij