Mijn Klacht:
Wil je hier een bed kopen? Niet doen!! Helaas moet ik steeds een uitermate slechte review achterlaten voordat ik antwoord van ze krijg. Vorig jaar heb ik een boxspring aangeschaft al snel kwamen we erachter dat het bed niet goed was en we letterlijk in een gat liggen, nu na 14 klachten e-mails waarvan 2 beantwoord zijn hebben we na 11 maanden een nieuw topdeck gekregen wat kwalitatief slechter is dan de topper die we hadden. Daarbij is het een oplossing die geen enkele zin heeft aangezien het gat in de matras onder het topdeck zit . Ook hier zijn nu al 3 maanden lang 6 mails over geschreven maar geen enkele vorm van antwoord van bosch bedding. Oh en als en antwoord krijgt zijn ze super on klant vriendelijk want meeleven met een klant die al maanden (!!!!) last van rugpijn heeft dankzij hun bedden ho maar. Wat een slecht bedrijf. Mijn volgende stappen zullen helaas veel zwaarder moeten zijn dan zo’n e-mail of slechte review. Wat een belachelijk slecht bedrijf
Gewenste Oplossing:
Een bed waar ik in kan slapen zonder pijn.
