Klacht: Slechte service

ManishaaR op 27 november 2017 over BoschBedding in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Oktober 2017 een boxspring besteld, op de site stond dat deze boxspring op voorraad was.
Na de betaling, via de website, kregen wij netjes een bevestiging via de mail binnen.
Een uur later werden wij gebeld met de mededeling dat er een levertijd van 6 tot 8 weken op zit. Diep teleurgesteld moesten wij dit wel accepteren.
Op 20 november hebben wij Boschbedding een mail gestuurd met de vraag hoe het zit met onze bestelling, waarop we de volgende standaard (automatische?) reactie kregen: ‘Wij verwachten uw bed begin volgende week compleet binnen te hebben waarna wij u z.s.m. gaan bellen om een afspraak te maken.’
Prima, we wachten het netjes af, vandaag (27 november) nog een mail gestuurd met de vraag wanneer wij onze bestelling konden verwachten. Weer kregen wij als antwoord: ‘Wij verwachten uw bed begin volgende week compleet binnen te hebben waarna wij u z.s.m. gaan bellen om een afspraak te maken.’.
U kunt begrijpen dat wij dit helemaal niet netjes vonden.
Uiteindelijk de klantenservice gebeld, daar kregen wij te horen dat er nog 3 weken overheen kunnen gaan voordat de bestelling binnen zou komen.
Daarna heb ik via de chat nog een keer mijn vraag gesteld en toen gaven ze ook aan dat het begin volgende week binnen moet zijn.
Ik snap er helemaal niks meer van en ik raag er heel erg gefrustreerd van.
Dit is toch geen klantvriendelijkheid? De klanten aan het lijntje houden.
Zo zijn we volgend jaar nog steeds aan het wachten!

Gewenste Oplossing:

Als mijn bed er is en ik een nette compensatie krijg voor de extra wachttijd!

Alle klachten die gemeld zijn door