Klacht: Niet tevreden met bed ,nog steeds bed niet opgehaald,en geld terug

op 21 februari 2020 over BoschBedding in de categorie Bedden

Half december heeft mijn zoon een boxspring besteld,die een korte levertijd zou hebben maar werd pas na 6 weken geleverd.
Bij levering bleek t bed uit 1 geheel matras te bestaan,met geintergreerd topmatras.
Alle fotos op hun site lieten een heel andere opstelling zien,belde erover en hij zei dat er per ongeluk verkeerde foto’s bij waren geplaatst,dat van de electrische duurde versie.
Gezegd dat we dit bed niet accepteerde,en werd weer meegenomen.
Hoop gebel tussendoor omdat zij niks meer laten horen,en ook zelfde euvel,steeds zelfde bandje,en na 10 min werd t verbroken,tientallen mails en telefoontje geprobeert,maar krijg alleen standaard mail terug met ‘hoe kan ik u helpen ..
Na 2 weken werd dan eindelijk bed geleverd met de 2 losse matrassen,zien we tot onze verbazing dat t geen echte boxspring is,maar dat de box uit alleen houten beplating bestaat.En dat voor een bed voor 900 euro.!!!
Zo’n bed mag je in mijn ogen nog geeneens een gewoon bed noemen..
woest was ik,…,…dat bed moest terug,..maarja daar gingen we weer,…bellen bellen ,…geen gehoor,..mailen,..eindelijk werd er toegezegd via mail dat bed door fabrikant zou worden opgehaald,en die zou contact opnemen…we zijn nu weken verder en bed staat hier nog steeds in de verpakking,en me zoon slaapt op de grond!!
Vandaag gebeld,en toen zei medewerker dat ik dan maar de fabriek moest bellen,kreeg een 06 nummer,…maar u raad t al,..ER WORDT NIET OPGENOMEN….

Als bed is opgehaald,en als me zoon zijn 900 euro terug heeft...

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BoschBedding

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BoschBedding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sonnym