Klacht: Niet nakomen van schriftelijke afspraak

op 21 februari 2020 over BoschBedding in de categorie Bedden

2 boxsprings besteld bij BoschBedding, chauffeur kwam met slechts 1 bed aan. Ging bellen hoe het zat. Kwam terug met de optie of het ene bed weer mee of het ene bed laten staan en het andere bed voor de helft van de prijs, dus ipv 444 voor 222. Staat ook zwart op wit op de bon met de naam erbij. We hebben voor de laatste optie gekozen omdat ons dat een nette oplossing leek. We misten namelijk ook pootjes van het bed, de dekbedden en de kussens. Nu komt Bosch bedding erop terug dat een bezorger dat niet mag doen en beloven, of ik dat weet als klant. Nu willen ze een kleine korting geven van 444 voor 375, dus niet de beloofde 222. Onacceptabel Lex Kok

Wanneer de eerder gemaakte afspraak wordt nagekomen, klantonvriendelijk en leggen de schuld nu deels bij mij of ik de afspraak zou hebben voorgesteld, foei!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BoschBedding

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BoschBedding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lexkok59