Klacht: niet nagekomen afspraak

op 26 februari 2020 over BoschBedding in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

donderdag 20 februari zou onze boxspring geleverd worden.aangezien ik contact had gehad met Suzanne en de levering plaats zou vinden tussen 08.00-12.00 uur .had ik een vrije ochtend opgenomen.Helaas om 10 uur gebeld dat het bed niet werd geleverd.Met de mededeling dat ik maandag meer zou horen werd de verbinding verbroken.Dinsdag toch maar zelf gaan bellen ,te lange wachttijd dus optie 2 ingetoetst met mijn gegevens en de belofte dat je dan de zelfde dag teruggebeld wordt maar Boschbedding komt zn afspraken helemaal niet na.Kortom wat een schandelijke vertoning van Boschbedding

Gewenste Oplossing:

deze week een levering van mijn bestelde boxspring

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BoschBedding

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BoschBedding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anjo heijmans