Mijn Klacht:
We hebben begin april ons bed besteld bij de winkel in Rotterdam en werden daar snel en goed geholpen. Half juni kwamen de heren het bed afleveren en dat stond in minder dan een half uur. Netjes afgehandeld. Twee dagen later zag ik dat er een naad in de box los aan het laten was. De dag erna direct gebeld met de winkel in Rotterdam en die zou mijn klacht doorgeven. Een klein maandje later werd ik teruggebeld en moest wat foto’s opsturen van de naad. Nog een dag later werden wij weer teruggebeld met twee opties. We laten de box ophalen om hem opnieuw te laten stofferen. Dat duurt zes weken en krijgen zolang een leenbox om de tijd te overbruggen. (Werd er trouwens wel op geattendeerd dat de stof van een andere rol komt dus de box kan een klein verschil in de stof hebben als ie terug komt). Of we laten het zo en krijgen een vergoeding in natura. We hebben voor het eerste gekozen. Ik word nog gebeld voor een afspraak om de box op te laten halen en de leenbox neer te zetten. Maar al met al vind ik dat ik redelijk goed geholpen ben tot nog toe. Ik heb een kleine maand moeten wachten en had tussendoor nog eens gebeld en er werd gezegd dat het erg druk is en daar heb ik begrip voor.
Het bed zelf is heerlijk. Ik heb veel pijn en dat merk ik in mijn rug en daarvoor ga ik naar een masseuse. Die zei de laatste keer dat ze lang niet zoveel knopen meer voelt in mijn rug en eerlijk gezegd merk ik dat zelf ook. Ik lees aardig wat minder goede recensies, ook vwb de nazorg. Ik houd mij vingers gekruist want tot nu toe valt het me dan nog reuze mee. Ik hoefde ook pas te betalen bij aflevering en de mannen hebben gratis alles naar boven gebracht en in elkaar gezet. Ook qua levertijd hielden ze zich aan hun afspraak.
Maar goed, we zijn er nog niet 😉
Goed, bijna vier maanden later kan ik eindelijk mijn verhaal af maken. En het krijgt uiteindelijk een happy end…. uiteindelijk.
Begin augustus wordt de box opgehaald door een man die duidelijk geen NL spreekt en heel gebrekkig Engels. Over de expertise heb ook mijn twijfels. De beste man had een box bij zich die in de lengte twintig cm korter is dan ons bed zodat mijn matras over de box heen hangt. Ook laat hij de pootjes weg onder het bed zodat het hele bed leunt op de sierrand en stel ik maar voor om die eronder weg te laten. Ik heb de belofte mee gekregen dat het uiterlijk vier weken duurt dat we onze box kwijt zullen zijn.
Zeven weken later bellen wij om te vragen waar onze box blijft. Er wordt ons toegezegd dat we een week later worden gebeld voor een afspraak over levering. Tien weken later bellen wij zelf nog maar eens om er vervolgens achter te komen dat de verkeerde stof is gebruikt. Kan gebeuren natuurlijk, wel had het fijn geweest als wij daarvan op de hoogte waren gesteld. Na de eerste week in november besluiten wij toch maar weer eens te bellen en wordt ons medegedeeld dat we de week erop zullen worden gebeld. Die week hebben we op de vrijdagmiddag toch maar weer zelf gebeld en wordt ons gezegd dat ze ons net wilden bellen voor een afspraak. Noem me achterdochtig maar ik heb wat moeite om dat te geloven. Echter, ik was allang blij dat we ons bed terug kregen.
Vandaag hebben wij eindelijk ons bed terug. Twee uiterst vriendelijke heren hebben de box en ons bed vakkundig weer in elkaar gezet en kunnen mijn vriend en ik eindelijk weer fijn slapen op ons mooie bed.
Hebben wij spijt dat we ons bed bij BoschBedding hebben gekocht? Als haar op ons hoofd. Zouden we deze beddenzaak aanbevelen? Ik stuur je nog liever door naar de kringloop.
Mijn toppermatras zakte namelijk na een nacht al in. Hier heb ik nooit een probleem van gemaakt maar dat komt nog. Zodra ik weer wat energie heb om in deze zaak te steken
Gewenste Oplossing:
Als mijn topper ook in orde is, en een excuses zou ze ook niet misstaan.
