Mijn Klacht:
Wij hebben ons bed gekocht bij Bosch Bedding. Model: Elektrische boxspring BIG in zwart. De bezorgers zijn twee hele leuke jongens. Ze zijn vriendelijk en doen hun werk goed en snel. Het bed zelf is niets op aan te merken. Echter de klantenservice is drama. Reageren niet of amper. Terwijl er meerdere zaken zijn die opgelost moeten worden.
1: De meegeleverde moltons zijn veel te klein. De gewone hoeslakens zijn nooit geleverd. Ik had van beide twee stuks besteld. Mij is via de mail beloofd dat ik het geld van deze vier terug zou krijgen. Prima, gaan we dit voor u regelen stond in de mail van 24-08-2022. Ik heb nog steeds geen cent ontvangen en het is vandaag 19-12-2022.
2: Al na de eerste nacht geslapen te hebben in het bed bleek het firm matras veel te hard voor mij. Aangezien ze slaapgarantie bieden mag je deze omruilen. Als je dit vraagt reageert er echter niemand meer op. Ik slaap dus nog steeds op de firm, allerlei fysieke problemen nu.
3: Aan 1 kant kan het ruggedeelte niet meer omhoog. Het klonk alsof er iets afbrak, wat nu dus gerepareerd dient te worden. Zo vaak over gebeld, maar er volgt geen actie. Je krijgt 1 jaar garantie; mocht het OOIT tot een reparatie komen dan kan je er bij dit bedrijf vanuit gaan dat je zelf het volle pond moet betalen.
4: De topper is niet van het beloofde koudschuim. Nu al kuilen in.
Koop hier alsjeblieft niets en kijk verder.
Gewenste Oplossing:
Mijn beloofde geld terug van de twee moltons en hoeslakens.
Het kapotte onderdeel kosteloos repareren omdat dit binnen de garantietermijn valt.
Een nieuw matras is niet meer nodig, ik ga hem zelf vervangen, geen vertrouwen meer in dit bedrijf.
