Klacht: Komt afspraak niet na

op 26 december 2018 over BoschBedding in de categorie Bedden

Op 15-9-2018 heb ik een bed bij BoschBedding in Rotterdam gekocht:
Model: Luxury Geneve 160200 elektr.
Topper: latex top dikte 10 1x 160200 split
Textielpakket 2x hoeslaken 160200 split
1x molton

Levertijd, 8 tot 10 weken.
(gegevens van bon)

Op maandag 3 december 2018 werd bed afgeleverd en geïnstalleerd.
Tijdens onze controle miste we een hoeslaken.
We melden dat bij bezorgers installateurs, na onderzoek bleek dat op bon stond dat die wordt nagestuurd. Werd ons dus niet medegedeeld, dus hier extra controle noodzakelijk.
Vervolgens krijgen we een dunnere topper met split van andere afmeting. Niet goed dus. We hebben 160200 met split gekocht.
De bezorgers installateurs noteerden dit op bon en meldden dat ze er achteraan gaan. Termijn wordt niet genoemd.
HET PLEZIER VAN EEN NIEUW BED IS ONS ONTNOMEN, DIE TE GROTE TOPPER KRULT OP EN SLAAPT NIET LEKKER!!!!!!

Op woensdag 5 december 2018 bel ik s morgens op met 088 1014800 (hoofdkantoor). Na mijn verhaal te hebben gedaan vertelde deze dame mij (Suzanne) dat ze tussen de middag overleg heeft en dat ik s middag teruggebeld word. Helaas, niets dus. Geen reactie.

Ik bel dus donderdag 6 december 2018 maar weer. Andere dame, weer hele verhaal, blijkbaar wordt er niets vastgelegd. Zij zou dat vrijdag 7 december 2018 met Suzanne bespreken, ik zou vrijdag 7 december 2018 worden teruggebeld. Weer een loze belofte!

Op zaterdag 8 december 2018 heb ik contact gehad met de winkel in Rotterdam, mevrouw Evalien. Zij beloofde mij dat maandag 10 december 2018 contact op genomen wordt met betrokken medewerkster op het hoofdkantoor. Ik moet ook wel via email een klacht indienen. Ik zou maandag door haar collega van Rotterdam teruggebeld worden. Zij adviseerde mij ook om per mail een klacht in te dienen.

Op maandag 10 december 2018 heb ik zelf om 16:00 teruggebeld naar vestiging Rotterdam (010-4203288). De collega van Evalien, die ik aan de lijn kreeg was druk met een klant bezig. Ze belt na 16:00 uur met Suzanne van het hoofdkantoor, die mij eerder hadden beloofd terug te bellen.
Om 16:30 word ik teruggebeld door collega van Evalien met de mededeling, dat ze het uitzoeken en of ik ook een mailtje wil sturen naar klachten@boschbedding.nl . Sorry maar dat heb ik gedaan op verzoek op van Evalien op zaterdag 8 december 2018. Volgens collega van Evalien van de vestiging Rotterdam gaat ze nu vragen mijn klacht snel te beantwoorden, maar ja wat is snel? Het is het vandaag maandag en het kan even duren, het is nogal druk op die afdeling. Is het inderdaad druk op KLACHTEN afdeling? Dat zegt toch iets over uw kwaliteit.

Op dinsdag 11 december 2018 zelf maar weer om 10:30 gebeld met hoofdkantoor. Kreeg Suzanne aan de lijn, die mij eerder had beloofd terug te bellen. Ze had aantekening gemaakt dat ze zou bellen als het er was. OK, excuus aanvaard. Heb haar verteld over contact via Rotterdam, moet helemaal niet via klachten@boschbedding.nl maar op klachten formulier op website. Wat een slechte interne communicatie. Ze heeft me nu gezegd dat ze binnen 2 weken verwacht dat topper er is. Hoeslaken is er al maar dat mag van mij gelijker tijd verzonden worden. Hopelijk gaat het nu goed voor Kerstmis.

Op woensdag 19 december 2018 maar weer gebeld met Rotterdam Evalien 11.08. Volgens Evalien mag Suzanne niet beloven dat het binnen 2 weken binnen komt, kan wel weer 10 weken duren (hun fout, staat goed op bon, IK WORD GESTRAFT!!). Kerstmis nadert, mijn mindervalide vriendin komt Kerstmis bij mij vieren en blijft slapen. Ook daarom kochten wij nieuwe bed, dat gaat met deze dunne ribbelende topper niet lukken. Dat heb ik na plaatsen bed meerdere malen gemeld. Ze gaat weer contact opnemen met hoofdkantoor, belde 13:55 terug, wordt uitgezocht. Morgen word ik teruggebeld door collega van Evalien, Evalien is er niet, vandaag is Suzanne er niet. Verder gaat er iemand in het magazijn zoeken of er nog een topper op voorraad ligt, waarom zoeken je hebt toch een voorraad systeem? Slecht systeem, geen kwaliteit.
Het ziet er naar uit dat dit voor mijn vriendin en mij een ZWARTE KERST wordt.

Op donderdag 20 december 2018 in de middag krijg ik telefoontje van winkel Rotterdam. Ze verwachten het binnen enkele dagen, maar niet meer voor Kerst. Evalien zei eerder dat het wel weer 10 weken kan duren, haar collega zegt 2 tot 3 weken. Weer spreken ze elkaar tegen, waarvan ik de dupe word. Ik heb haar verteld dat wij nu een vreselijke kerst hebben zonder elkaar. Ik had mijn vriendin eindelijk een fijne kerst kunnen bezorgen. NEE dus. Ik gaf aan dat ik hier een klacht over ga indienen, waarop ze zei, dat kan via de site of bel zelf even met hoofdkantoor. Ik ga toch geen klacht meer indienen bij BoschBedding. De slager keurt zijn eigen vlees! Ik wenste haar fijne feestdagen, dan komt het, dat wenst ze mij ook terwijl ik gezegd heb dat dit VRESELIJK wordt. Service en kwaliteit van Bosch Bedding: ze hebben geld binnen, ze hebben verder schijt aan iedereen. Luisteren kunnen ze zeker niet. Dit bedrijf heeft met deze manier van werken geen bestaansrecht.

Mijn Klachten:
– Ik word niet teruggebeld, wat mij telkens is beloofd. Dat is misschien als klant vervelend en het zegt veel over Bosch Bedding, die komt zijn afspraken niet na waarbij geloofwaardigheid en kwaliteit in het geding komen
– Fouten maken doen we allemaal, als ik een levertijd heb van 1 of 2 weken snap ik dat misschien niet alles op voorraad is. Bosch Bedding heeft 8 tot 10 weken de tijd tijdens het fabriceren van mijn bed om de randzaken, zoals een textielpakket en topper te reserveren. Ook dit is een slechte vorm van kwaliteit, behalve als is dit uw bedrijfsdoelstelling is.
– Wat verwacht ik van Boschbedding? Gemeld in klachtenmail.
Ik verwacht van u dat ik UITERLIJK 14 DECEMBER 2018 over beide producten kan beschikken, zodat wij eindelijk kunnen genieten van ons nieuwe bed en we weer vertrouwen kunnen krijgen in uw bedrijf. Een genoegdoening zou op zijn plaats zijn.
Ook hierop wordt niet gereageerd.

J.v.d.Willik
Ommeloop 454
3232 SX Brielle

Als de juiste producten (die allemaal betaald zijn) geleverd zijn op heel korte termijn. En een genoegdoening ontvangen ter compensatie van een gemiste kerst samen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BoschBedding

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BoschBedding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jvdwillik