Klacht: Doorgezakt topper en matrassen

op 08 juni 2019 over BoschBedding in de categorie Bedden

1.5 jaar terug boxspring bij Boschbedding gekocht. Helaas na 4 maanden al kuilvorming in de topper.

Gelukkig toen snel een nieuwe gekregen echter hier is nu het zelfde mee aan de hand met rugklachten als gevolg en géén gehoor van boschbedding.

Als je belt wordt je alleen maar door verwezen naar het online klachtenformulier die ik al 3 keer heb ingevuld. 16 e-mails later en maanden verder komt er dan een reactie.

Hier wordt verteld dat we weer een nieuwe topper krijgen.. Hier hebben we geen behoefte aan en willen een andere oplossing. Ook hierna zijn ze weer niet thuis.

Slecht bedrijf en slechte service, bedden zien er mooi uit alleen liggen waardeloos. We zijn nu al een jaar bezig om maar iets voor elkaar te krijgen maar er gebeurt niets!!!

We hebben inmiddels beide last van onze rug waar we gruwelijk klaar mee zijn!! Matrassen laten inmiddels ook te wensen over terwijl ze 1000veers zouden moeten zijn en van goede kwaliteit….

Hiervoor hadden we een matras van ikea.. vele malen beter!!!!

Geld terug om elders een topper en andere matrassen aan te schaffen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BoschBedding

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BoschBedding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rugklachten