Klacht: Doorgezakt matras, rugklachten

Vliegenthart op 18 juni 2015 over BoschBedding in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

6 weken geleden is mijn boxspring geleverd. Omdat de matrassen heel erg last hebben van kuilvorming, weet ik ’s avonds niet hoe ik moet liggen en word ik ’s ochtends wakker met erg veel rugpijn. Ik slaap sindsdien vaker op de bank dan in mijn bed. Bosch bedding heeft iemand gestuurd en die heeft beoordeeld dat ik inderdaad een nieuw matras moet krijgen (hij zei dat er waarschijnlijk een veer kapot is). Echter, hoe ik het matras ook leg, overal ontstaan kuilen dus dit zal niet veroorzaakt worden door 1 kapotte veer. Ik zou binnen 3 weken een nieuw matras krijgen (dat is nu) maar heb nog steeds niks gehoord. Ik heb een aantal keer gebeld, maar krijg enkel de loze belofte dat ik teruggebeld zal worden. Dit gebeurt niet. Ik zit dus nu met een bed dat ik eigenlijk weg kan gooien en word niet geholpen. Ik ben radeloos.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag het bed in willen leveren en mijn geld terug krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BoschBedding

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BoschBedding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door