Mijn Klacht:
6 weken geleden is mijn boxspring geleverd. Omdat de matrassen heel erg last hebben van kuilvorming, weet ik ’s avonds niet hoe ik moet liggen en word ik ’s ochtends wakker met erg veel rugpijn. Ik slaap sindsdien vaker op de bank dan in mijn bed. Bosch bedding heeft iemand gestuurd en die heeft beoordeeld dat ik inderdaad een nieuw matras moet krijgen (hij zei dat er waarschijnlijk een veer kapot is). Echter, hoe ik het matras ook leg, overal ontstaan kuilen dus dit zal niet veroorzaakt worden door 1 kapotte veer. Ik zou binnen 3 weken een nieuw matras krijgen (dat is nu) maar heb nog steeds niks gehoord. Ik heb een aantal keer gebeld, maar krijg enkel de loze belofte dat ik teruggebeld zal worden. Dit gebeurt niet. Ik zit dus nu met een bed dat ik eigenlijk weg kan gooien en word niet geholpen. Ik ben radeloos.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag het bed in willen leveren en mijn geld terug krijgen.
