Mijn Klacht:
Gisteren hebben we na 3 weken ons bed geleverd. Bed is geïnstalleerd zoals het bed is geleverd uit de fabriek wat blijkt dat de schuiven waarop de boxspring geklikt moet worden verkeerd is gemonteerd schroeven zitten half los. Ik heb gebeld met bezorgers die geven aan dat het zo uit fabriek is geleverd het bed is dus verkeerd gemaakt. Direct klacht gemeld na zo een slechte start willen wij dit bed retourneren, ik krijg de horen dat dit helemaal niet kan en dat ze het hoofdbord gaan omwisselen, aangegeven dat wij dit niet willen gezien de kwaliteit ( schroeven die eruit vallen en geen goed gevoel meer over het bed. Wat blijkt dit kan helemaal niet!! dit bedrijf zegt dat de retour kosten voor onze rekening zijn en dat wij 50% kosten moeten betalen want het bed is op maat gemaakt wat ook niet klopt dit zijn standaard modellen die ze aanbieden namelijk.
Persoon aan de telefoon ronduit onbeschoft en alleen maar commercieel denken( en ook zeggen dat ze een commercieel bedrijf zijn) en niet tot een oplossing proberen te komen alleen maar we gaan monteur sturen we gaan omruilen etc etc. Kan niet inkomen in het feit dat wij als klant met zo een kwaliteit waar de schroeven direct uitvallen willen retourneren. Persoon aan de telefoon gewoon het nummer van bosch bedding hangt vervolgens op omdat de discussie te heet wordt gezien wij het niet eens zijn met kosten retourneren. Als klant wordt je dus gestraft voor een fout die vanuit hen is gemaakt en hebt verder geen recht wordt verwezen naar hen regels en zeggen dit is het risico dat je loopt met online inkopen!
Gewenste Oplossing:
Bed retour geld terug ipv 50% kosten te laten betalen voor een bed wat vanuit hen defect is geleverd.
