Klacht: Bosch bedding weigerd mijn 500.80 euro terug te betalen

MarkiesMarcel op 02 september 2021 over BoschBedding in de categorie Bedden

Ik heb in januarie 2021 twee pocketvering matrassen, een topper en twee nachtkastjes besteld bij bosch bedding. De twee matrassen heb ik geannuleerd omdat ik er van werd verwittigd dat er een vertraging was bij de fabriek. De topper en nachtkastjes zijn wel verstuurd. Alle drie zijn beschadigd aangekomen en de topper was maar 5 cm dik i.p.v. de beloofde 10cm. Ik heb een email ontvangen dat ik 500.80 euro zou terug ontvangen nadat boschbedding de nachtkastjes zou hebben opgehaald. Die zijn ook opgehaald door hen maar ik zit al een half jaar te wachten op mijn geld.

Ik heb tientallen emails gestuurd en elke keer krijg je het standaard antwoord dat ze druk zijn of dat het zal worden verwerkt maar na een half jaar nog steeds geen geld terug. Ook als je het telefoon nummer belt dan krijg je een voicemail die zegt dat ze technische problemen hebben met inkomende telefoontjes. Ook via whatsapp geprobeerd maar dit bedrijf wil je alleen terugbellen als je vragen heb over een nieuwe bestelling die je wil doen. Dan bellen ze binnen 10 minuten terug.

Dit bedrijf heeft hele slechte service en betaald je geld niet terug. Ook worden er artikelen aan je verstuurd die van mindere kwaliteit zijn ( 5 cm topper i.p.v. 10 cm) in de hoop dat je erin trapt. Koop niet bij dit bedrijf want ze doen net alsof ze gek zijn en doof zijn. Wanneer je een order plaats krijg je niet wat je besteld of het komt beschadigd aan. Ook kan je naar je centen fluiten en we zijn genoodzaakt nu gerechtelijke stappen te ondernemen. KOOP NIET BIJ DIT BEDRIJF. JE KAN ZE NIET EENS TELEFONISCH BENADEREN.

Ik wil mijn geld terugkrijgen die ze niet willen terug betalen het gaat om 500.80 euro.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BoschBedding

Reactie van de melder van de klacht MarkiesMarcel

3 maanden geleden - Tot op heden nog steeds geen reactie van bosch bedding. Koop hier niet. Er zijn betere winkels dan dit bedrijf

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BoschBedding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarkiesMarcel