Klacht: BOSCH BEDDING is heel slecht koop hier niet

op 26 februari 2020 over BoschBedding in de categorie Bedden

BOSCH BEDDING niet te vertrouwen

Ten eerste raad ik jullie allemaal af om bij
BOSCH BEDDING iets te kopen.

Wij hebben ongv een half jaar gelden een boxspring besteld.
De levertijd was 6 weken dat werden dus ik weet niet hoeveel weken.
Probeer je ze te bellen krijg je ze niet te pakken
Toen het bed eindelijk geleverd werd bleek het hoofd bord niet goed de knopen hadden verschillende kleuren ipv zwart licht grijs.
Het bed was ongelijk en niet goed gemonteerd.
Het Hoofd bord was ook helemaal niet stabiel wankelde aan alle kanten.
Wij kregen het advies om hem tegen de muur aan te zetten.
Terwijl er in de app en telefonisch tegen ons is gezegd dat de bedden uit de luxury lijn niet tegen een muur moeten maat ook los van de muur kunnen.
Ik heb hier gelijk een klachten formulier over ingevuld en er zou voor ons een nieuw hoofd bord besteld worden dat het hoofdbord niet stabiel was had te maken met montage.
Het zou alleen wel weer 6 weken duren voordat het nieuwe hoofdbord geleverd kond worden.
En zoals als verwacht hebben we weer veel meer dan 6 weken op ons hoofdbord moeten wachten.
Ondertussen meerdere malen per dag dagen achter elkaar contact proberen te krijgen om te vragen waar ons hoofdbord bleef.
Maar goed na lang wachten het juiste hoofd bord werd geleverd en je raad het al het was weer niet goed de knopen nu wel maar weer was het hoofdbord niet goed niet stabiel en wankelde.
En kregen wij het advies om hem tegen de muur aan te zetten dat kan bij ons dus niet en dat zou met bedden uit de luxury lijn niet nodig zijn zoals ons is verteld
Bosch bedding is telefonisch bijna niet bereikbaar
Als je belt ben je de 1ste wachtende en na 20 min word de verbinding verbroken of krijg je ineens te horen via een bandje dat het te druk is en op een ander tijdstip moet terug bellen.
Het maakt niet uit wanneer je belt je krijgt dit bijna altijd te horen en geen medewerken aan de lijn.
Op de mail word ook pas heel laat gereageerd en je krijgt geen antwoord op je vragen en komen ze ook niet met oplossingen.
Op de chatapp reageren ze wel als je wat wilt kopen dan kunnen ze van alles doen Maarja zodra je dus over klacht begint schuiven ze het af naar een ander persoon en die is er dan toevallig elke keer niet aan t werk die dag.
Onder tussen is ons matras kapot 1 kant is al ingezakt en aan de andere kant is een veer gesprongen.
En krijg je te horen dat er binnen week contact opgenomen word te belachelijk voor woorden want 2 weken geleden hebben we hier al gelijk over gemaild…!
Wij zijn nu helmaal klaar met bosh bedding
Wij hebben half jaar geleden netjes betaald voor het bed romantic xxl in de maat 180220
En we zijn gewoon opgelicht
Nu weer aan t proberen telefonisch contact te krijgen want nogsteeds niet lukt
Oh ja,
Na 1 recensie op face book te hebben geschreven over de gang van zaken hebben ze mij gelijk geblokkeerd en kan Ik geen reacties meer plaatsen en zo heb ik gister al meerdere mensen via face book gesproken waarbij dit ook zo gaat
Dus mensen ik raad jullie allemaal af om hier te kopen
Want je krijgt zeer slechte kwaliteit spullen en hun service is echt heel slecht
En probeer je geld maar eens terug te krijgen

Groeten Kim

als wij ons geld terug krijgen
En hun het bed terug nemen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BoschBedding

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BoschBedding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cpk