Klacht: Vraag over boeking

Frank246a op 09 juni 2015 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een verblijf in Chengdu geboekt voor 2 juli t/m 11 juli in het Soaring Gental Hotel
Dit hotel valt nu niet (voor geen enkele datum) meer te boeken bij Booking.com en ook niet via andere boekingsites. Hierdoor vraag ik mij af of mijn reservering nog wel doorgaat of dat dat hotel van de aardbodem verdwenen is.
ik heb hierover al 3 keer een email gestuurd naar Booking.com, maar kreeg geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als booking.com mij kan bevestigen dat de reservering die ik gedaan heb gewoon doorgaat, anders moet ik op zoek naar een andere accommodatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door booking.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat booking.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

booking.com

Heeft op 11 juni 2015 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste F Palmer,

Ik zie dat mijn collega's al contact hebben opgenomen met de accommodatie en u inmiddels ook al per email hebben geïnformeerd dat de hotelier bevestigde dat uw reservering gehonoreerd zal worden en bevestigd is.
Mocht u nog vragen hebben, neem gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,
Jamie
Booking.com Customer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door