Klacht: Booking.com drijft klant op € 500,- kosten!

op 30 januari 2014 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een reis geboekt en daarbij booking.com gebruikt aangezien ze een geweldige afboek-mogelijkheid aanbieden. Ik heb altijd zo via hun geboekt, ook deze keer. Echter krijg ik een bevestiging dat afboeken niet mogelijk is. Nu kan ik niet gaan (op de tickets heb ik zelfs een aparte verzekering afgesloten aangezien je nooit weet wat er gebeurd tot die tijd en geen risico wilt lopen voor 10% extra!) Nu belde ik booking.com aangaande mijn boeking en was er nog niets van mijn Mastercard afgehaald, 10 minuten na mijn telefoontje naar Booking.com hebben ze het bedrag in ene van mijn Mastercard afgehaald terwijl Zij dit in orde zouden maken (IK HAD MET AFBESTELLING GEBOEKT!! en de fout ligt bij BOOKING.COM!) vervolgens zou ik teruggebeld worden de dag erna. Geen telefoontje ontvangen en enkel een standaard email met de uitleg dat het hotel de annulering niet accepteert. Nogmaals! De FOUT ligt bij BOOKING.com en niet bij mij!! Nu verlies ik € 500,- door hun fout. Ik raad iedereen aan nooit meer wat via Booking.com te bestellen en gewoon via hotels zelf te boeken, dan is het enige risico de eerste nacht!

Ik vind dat Booking.com hun fout ten 1e serieus moet nemen en niet een goedgelovige en vertrouwende klant op 500 euro kosten moet jagen! Ik wil een vergoeding voor deze fout, of een middenweg, want dit is niet in orde!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door booking.com in behandeling genomen

Bericht van booking.com

3 jaren geleden - Goedendag, Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak. Wij zullen uw klacht meteen in behandeling nemen en zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Angela Booking.com Customer Service Team

Heeft op 03 februari 2014 om 16:49 geantwoord

Uiteindelijk is er niets veranderd aan de situatie en booking.com claimt in contact te zijn geweest met het hotel. Er is dus niets veranderd en de klacht staat nog steeds, ik ben zéér teleiugesteld in de maatregels die booking.com kan nemen tegen fouten bij hun intern en ook het Peak hotel in istanbul die niet mee willen helpen aan een oplossing. Ik raad dan ook iedereen aan niet meer te bestellen via Booking.com en het Peak hotel kan een behoorlijke social media 'aanval' verwachten.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat booking.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

booking.com

Heeft op 03 februari 2014 om 17:39 geantwoord

Goedendag,

We zijn persoonlijk met u in contact geweest om uw klacht dienovereenkomstig te adresseren.

Mocht u verder nog vragen schroomt u dan niet om wederom contact met ons op te nemen.

Angela
Booking.com Customer Service Team

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van booking.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door stevenstockholm