Klacht: booking.com betaald geld niet terug

op 13 mei 2020 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorig jaar november via boeking.com MM apartment geboekt in Milaan en deze ook betaald.

In maart 2020 ontving ik een mail van boeking.com met de volgende tekst. : Het is voor MM Apartments helaas niet mogelijk om u te verwelkomen van 25 september 2020 tot 27 september 2020. Onze excuses voor het ongemak. We zullen uw reservering namens de accommodatie kosteloos annuleren. U ontvangt een annuleringsbevestiging per mail

In de veronderstelling dat hiermee ook de boekingskosten werden terugbetaald a 283,20 euro, heb ik een aantal weken gewacht. Helaas geen geld. Ik heb toen contact op genomen met verzoek om terugbetaling van het gestorte bedrag.Hiervoor moest ik een bewijs sturen van mijn bankafschrift. Dit heb ik gestuurd en vervolgens krijg ik een mail met onderstaande tekst

‘ Wij hebben je screenshot correct ontvangen. Wij vragen je vriendelijk het belastte bedrag te betwisten bij je bank credit-card maatschappij.

Mochten zij je hierin niet verder kunnen assisteren ontvangen wij graag de bevestiging hiervan welke geleverd kan worden door je bank zodat Booking.com je verder kan assisteren’

Van mijn bank heb ik vervolgens nogmaals de bevestiging per mail ontvangen dat het bedrag is overgemaakt. Deze mails alsmede nogmaals de mail met de annulering van booking.com wederom opgestuurd, maar nog steeds geen reactie. (ook geen ontvangstbevestiging) Feit dat ze zo met hun klanten omgaan en vervolgens de bank in diskrediet brengen, suggereert dat ze er alles aan doen om niet terug te willen betalen.

Gewenste Oplossing:

als het bedrag terug betaald is op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jodu1