Klacht: paketje nooit ontvangen

Jamieesmee op 16 maart 2023 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb begin januari een jurkje besteld die ik nodig had voor een feestje. Ik had betaald voor een snelle levering maar kreeg 2 keer een melding dat ik het paketje gemist had terwijl ik gewoon thuis aan het wachten was op me pakketje. daarna heb ik een tijdje niks meer gehoord van me pakketje toen werd ik gebeld en zei ik dat ze het konden retouren. nou is dat alweer meer als een maand geleden geweest. ik heb geen geld terug gekregen en al 3 keer een mail gestuurd naar boohoo zonder antwoord.

Gewenste Oplossing:

Geld terug van me jurkje die retour is gegaan en het geld terug 15,00 voor snelle levering.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jamieesmee