Klacht: Belachelijk

Anoniem1.1 op 06 juli 2015 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week maandag ( 29 juni) een bestelling gedaan bij Boohoo.com volgens de site zou het uiterlijk op vrijdag aan moeten komen. Vrijdag middag contact opgenomen via Facebook met Boohoo.com of het nog binnen zou komen. Die vertelde mij dat het elk moment binnen kon komen. Zaterdag niks binnen gekregen. Dus weer contact opgenomen met Boohoo.com deze vertelde mij dat het maandag echt binnen moest komen. Vandaag is het maandag en heb ik contact opgenomen met PostNL om te vragen of er wel echt een pakketje voor me klaar ligt. Maar nee hoor PostNL heeft nog helemaal niet het pakketje binnen gekregen dus kunnen ze het ook niet versturen. Belachelijke service

Gewenste Oplossing:

Ik hoef de spullen niet meer en wil ook niet de verzendkosten voor terug gaan betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door boohoo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat boohoo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van boohoo

10 jaren geleden - Beste boohoo shopper, wat vervelend dat je dit zo moet ervaren! Zou jij mij je ordernummer, IBAN & BIC nummer willen sturen? Dan maken wij jouw geld z.s.m. terug over. Groetjes, boohoo.

boohoo

Heeft op 09 juli 2015 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste boohoo shopper, wat vervelend dat je dit zo moet ervaren! Zou jij mij je ordernummer, IBAN & BIC nummer willen sturen? Dan maken wij jouw geld z.s.m. terug over. Groetjes, boohoo.

Alle klachten die gemeld zijn door