Klachten over Bolt

1.5 /10
2 stemmen

Bolt Klachten

Dubbel betaald

Klacht van Dhur op 03 december 2023 over Bolt in de categorie Algemeen, Vervoersbedrijven

Ik heb een klacht over een bolt chaffeur.mijn vriendin heeft een taxi voor me besteld die al betaald was met haar credit card.bij aankomst op mijn locatie heeft de chaffeur mij nog 1 keer laten betalen.de volgende dag merkte ik... Lees meer

Taxi

Klacht van De cooman op 21 november 2023 over Bolt in de categorie Algemeen, Vervoersbedrijven

J ai pris un bolt samedi 18 novembre vers 19h15 Le prix afficher était de 24 euro J ai été débité de mon compte de 45 euro De grimbergen vers place du miroir à jette Merci Lees meer

gevaarlijk rijgedrag

Klacht van Korne op 17 augustus 2023 over Bolt in de categorie Algemeen, Vervoersbedrijven

Datum: 17-8-2023, Locatie: A9, Tijd circa 9:55 uur. Bolt auto: Grijze Renault, kenteken (blauw nummerbord) HB-819-F. Situatie: A9 ik rij op de rechterbaan op mijn cruise control, voor mij een vrachtauto waar ik langzaam op in loop. Schuin achter mij... Lees meer

Arrogante onwil

Klacht van Luus R. op 29 juni 2023 over Bolt in de categorie Algemeen, Vervoersbedrijven

Deelfiets ( e-bike) van Bolt sinds gisteren pal voor mijn tuintje en in de doorloop op straat, zeer ongewenste plek. Ding is voor mij loodzwaar en niet te verplaatsen. Dit gemeld op hun website vanochtend, geen enkele reactie! Om 21.30... Lees meer

Opgelicht!!

Klacht van Hayera op 20 juni 2023 over Bolt in de categorie Algemeen, Vervoersbedrijven

De chauffeur heeft na het uitstappen de eindlocatie gewijzigd, waardoor ik het dubbele heb moeten betalen. Dit heb ik gemeld bij Bolt, maar ze doen er niks aan!! Verschrikkelijk om zo opgelicht te worden. Lees meer

Dumpen van fietsen

Klacht van Madeleinnn op 31 mei 2023 over Bolt in de categorie Algemeen, Vervoersbedrijven

Er worden fietsen gedumpt op de stoep, deze hinderen onder andere invalide weggebruikers. Er worden nieuwe ophaalplekken neergezet zónder overleg met buurtbewoners. Het is niet nodig want er waren al OV fietsen! Ook wordt de stad er minder mooi door. Lees meer

parkeeroverlast

Klacht van hans dennekamp op 05 mei 2023 over Bolt in de categorie Algemeen, Vervoersbedrijven

continue worden er ongevraagd deelfietsen voor mn uitrit geplaatst, gemeente doet niks , klantenservice van dit bedrijfje is niet bereikbaar. de volgende x wordt zon ding de Waal ingekieperd, wat een aso bedrijf Lees meer