Klacht: toestel na retour zonder netwerksnoer en ongerepareerd terug gekregen

Kim Faes op 26 juni 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 18 juni ijsblokjesmachine terug gestuurd voor reparatie binnen de garantieperiode. Toestel terug gekregen, niets aan volgens de reparateur maar het toestel was wel degelijk stuk. Toestel terug gekregen zonder netwerksnoer dus kon ik het niet testen. Wacht nu al sinds vorige week op antwoord bol.com. Nog steeds geen netwerksnoer. Slechts 2 weken te gaan en mijn garantie verloopt. Dan kan ik het dus niet meer op tijd testen en weer terug sturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 05 juli 2018 om 16:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kim,

Ik zie dat de kabel op 2 juli naar je is opgestuurd. Excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com
- - - - -- - - -- - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door