Klacht: Blokkeren account zonder opgaaf van reden

ovdpoel op 08 juni 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bol.com heeft zonder opgaaf van reden mijn account geblokkeerd en daarmee mijn toegang tot een flink aantal digitale cadeaubonnen van Bol.com. Niet alleen kan ik geen bestellingen plaatsen (is geannuleerd), maar is daarmee ook de toegang tot mijn geld ontzegd! Vergelijk het met een bank die je spaargeld bevriest..

Gewenste Oplossing:

- Per direct deblokkeren van account
- Toelichting uitleg
- Excuses!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 04 juli 2018 om 08:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Onno,

Ik zie dat alles is hersteld in je account. Als je nog vragen hebt, neem gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com
- - - -- -- - -- -- - -- - -- - - - -- - - -- - - -- - - - -

ovdpoel

Heeft op 20 juli 2018 om 21:59 geantwoord

Probleem met het omzetten van de digitale bonnen nog steeds niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door