Klacht: Bezorging na een week met 3 weken vertraagd

Christie123 op 27 juni 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een week geleden een kleding kast besteld. Helaas kreeg ik gister te horen dat deze met vertraging geleverd word. Terwijl ze al een week de bestelling op verzonden hebben staan.

Beetje jammer dat het zo gaat.
Nog vervelender is dat de enige optie die ze me geven annuleren is. Maar de kast is nergens anders te bestellen.

Gewenste Oplossing:

Als ze met een goede compensatie komen voor het ongemak

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 16 juli 2018 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Christie-Anne,

We hebben elkaar gesproken en ik ben blij dat alles nu in orde is. Nu nog in elkaar zetten. Heel veel succes daarmee.

Met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com
- -- - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door