Klacht: Bol.com maakt fout op fout op fout …

op 05 juli 2012 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb recentelijk een Case Logic dvd tassen bij Bol.com besteld. Daar hebben ze zo’n zooitje van gemaakt dat ik mijn laatste bestelling kort na bestelling afgezegd heb. De afzegging is schriftelijk bevestigd. 5 dagen later verstuurden ze de bestelling toch!

Ik heb zaterdag direct naar hun helpdesk opgebeld. Streven was dat ze pakket het a.s. vrijdagmorgen zouden ophalen. Ik zou daarover gebeld worden door de betreffende afdeling. Geen belletje gehad, maar 3 werkdagen later wel een email waarin ze spijt betuigden dat het zo gelopen was maar dat ik zelf maar moet zorgen dat het geretourneerd wordt … of anders betalen.
Maw ze maken van hun probleem mijn probleem op een schunnige, maffia-achtige wijze.
En in plaats van hun fout te herstellen en me te bedanken, maken ze de situatie nog erger.

Weer gebeld. De helpdesk deed eerste beetje moeilijk maar gaf later toe dat het inderdaad niet mijn probleem was maar het probleem van Bol.com en dat dit niet netjes is. Vervolgens kunnen ze niks beters voorstellen dan dat ik teruggebeld wordt door hun Customer Care afdeling.
Precies hetzelfde als 4 dagen geleden.

Hun interne communicatie is rot, en ik wordt steeds verteld dat hun computersystemen in chaos zijn.

Ik heb erg weinig vertrouwen dat dit goed komt, want Bol.com blundert maar door.

1) ze halen het abuisievelijk verzonden pakketje op (of laten het ophalen), op een voor mij prettig tijdstip.

2) ze verontschuldigen zich heving en nederig, telefonisch en schriftelijk

3) ze deleten mijn account + adresgegevens, want ik wil niks meer te maken hebben met deze organisatie. Ze hebben het bij mij totaal verbruid.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 18 juli 2012 om 09:26 geantwoord

Geachte heer Boex,

Zojuist hebben wij per mail gereageerd op uw klacht.

Wanneer u nog vragen heeft, vernemen wij graag van u in een antwoord op de verzonden mail.

Bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door L G Boex