Klacht: geluids overlast const al 3 weken

op 14 juni 2018 over Boels in de categorie Verhuur

geachte heren van Boels .ik wil u graag er opwijzen dat het fatsoen in u bedrijf ver te zoeken is.al 3 weken wordt er gehammerd en gebonkt .op het voormalig Fhillips terijn .en dat er gewerkt moet worden is prima MAAR TOT 21 uur S.AVONDS !!!ONZE KINDEREN KUNNE NIET SLAPEN . OUDERE MENSE OOK NIET ZIEKE MENSE OOK NIET . en na navraag bij het hek .was het antwoord kan mij toch niks schele ECHT !!!is dat een manier van met buurt bewoners .om te gaan .ook vooraf geen enkele mede deling over het staan te gebeuren .schaam jullie schaam jullie diep jullie worde onze nieuwe bure .en een beetje fatsoen vind ik gepast . dus ik zou zeggen doe er wat mee tot 18 uur de herrie is ook genoeg !!! . verder zie ik mij anders genoodzaakt deze klacht ook bij de gemeente neer te leggen .gegroet .een zeer boze en teleur gestelde buurt bewoner

ik zal pas te vrede zijn als onze klacht wordt behandeld en de herrie om 18 u stopt .!!!ze beginne tenslotte ook al om 6.30 u .verder zouden wij de buurt bewoneners graag informatie willen over hoelang dit nog gaat duren . en wat de bedoeling is van het gebeuren .

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Boels over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door jolanda 2