Hallo, ik waardeer uw actie om nieuwe leden aan u te binden. Echter, voor hondstrouwe abonnees zou het leuk zijn om ook eens op een andere manier beloond te worden dan dat eerst de voorwaarde van het aanbrengen van een... Lees meer
Vandaag (27-11-21) weer geen krant ontvangen. Vorige week ook niet. Het is al meerdere voorgekomen.
Ik ben het wel beu. 1 keer geen krant, dat kan gebeuren maar dit is niet meer op 1 hand te tellen.
Een link sturen om... Lees meer
Heb 6 dagen abonnement,deze week alleen dinsdag krant ontvangen.vorige week ook 2 dagen geen krant.Slechte respons van BN de stem.Abonnement reeds opgezegd Lees meer
Geen krant iedere dag laat na negenen en zaterdags geen mezza Lees meer
al drie keer op zaterdag geen mezza ontvangen Lees meer
Wij zijn normaal gesproken tevreden
Iedere ochtend rond 5 uur de krant
Deze week 3 dagen geen krant Lees meer
voor de zoveelste keer weer geen krant deze morgen
vandaag niet gemeld bij de stem, heb er een dagtaak aan om alles weer eens inte vullen Lees meer
na 2 zaterdagen geen krant nu geen bijlage
Het blijft erg vervelend om steeds bij jullie te klagen zonder dat er wat mee gedaan gaat worden
een paar weken terug zouden jullie een bon sturen zodat ik de zaterdagkrant bij de... Lees meer
afgelopen 2 weken geen zaterdagkrant
Dit gemeld ze zouden een bon sturen om bij de winkel een krant te halen heb ik niet ontvangen
de krant is dagelijks niet voor 8 uur bezorgd en op zaterdag ligt de krant pas na 9... Lees meer
4707 W E
Hallo graag dien ik een klacht in voor mijn 85 jarige moeder ,
Mevr.Kerstens-van Peer , Dingenadonk 11 , 4707 WE Roosendaal .
Na 48 jaar lid te zijn van ben de stem , is de bezorging plots gestopt... Lees meer