Weer geen krant bezorgd en wat mij het meest verbaasd er is geen persoonlijk contact mogelijk.
Waarom stuurt u zoals in het verleden een bon copy per e-mail zodat wij alsnog een krant kunnen ophalen in de supermarkt bijvoorbeeld.
Ben al 40... Lees meer
Gisteren ons Bistro setje weer geplaatst in onze voortuin ( geheel bestraat ) wat ook de toegang is naar onze brievenbus.
Vanmorgen lag een van de stoeltjes ( net opnieuw gespoten voor het nieuwe seizoen ) op de grond wat ook... Lees meer
De krant word niet bezorgd op mijn adres heb een keer van de bezorger te horen gekregen dat mijn huis onrein is (heb een hond) zie de bezorger soms ook gewoon voorbij mijn huis rijden.
bel bijna dagelijks met deze klacht... Lees meer
Vandaag, zaterdag 19 maart 2022, voor de zoveelste maal GEEN KRANT ontvangen.
Digitaal melden gaat niet.
Overweeg heel sterk mijn abonnement per direct op te zeggen.
Betaal de krant met overbuurman en die wil (uiteraard) graag ook elke dag een krant ontvangen.
Nu naar... Lees meer
Ik ben het bezorgadres van de Zaterdagkrant. Het komt regelmatig voor dat onze Zaterdagkrant niet bezorgd wordt. Meermalen contact via e-mail en telefoon. Er is echter geen doorkomen aan. Ik ben het helemaal zat. Lees meer
Mijn man en ik hadden 53 jaar lang een abonnement op de Stem,
Na het overlijden van mijn man ben ik overgegaan naar een weekend abonnement.
Dit abonnement ging in per 1 februari.
Tot 23 februari kreeg ik de hele week nog een... Lees meer
Deze week 2 keer geen krant. Na dit gemeld te hebben is beloofd vie e mail een ticket te mogen ontvangen om gratis krant af te halen op afhaalpunt. Helaas geen ticket ontvangen. Lees meer
wat is er toch aan de hand met de puzzelpagina online?
dit is nu al de tweede keer dat er geen zweedse en kruiswoordpuzzel
gedaan kan worden deze week. Lees meer
Vanmorgen voor de tweede keer gemeld geen krant te hebben ontvangen. Dan geprobeerd de klantenservice te bellen. Moet je eens proberen, het ene keuzemenu na het andere. Volgens mij werken er geen normale mensen meer daar want die krijg je... Lees meer
Ik heb de digitale krant met op zaterdag de papieren versie. Deze laatste wordt tegenwoordig vaker niet dan wel bezorgd, heel irritant. Je krijgt dan wel een bon om de krant zelf te halen, maar dat is nu juist niet... Lees meer