Klacht: Blokkering na vrienden verzoeken terwijl ik ze wél ken!

op 12 januari 2014 over Facebook in de categorie Social Media

Hallo, ik ben het er niet mee eens dat ik geblokkeerd ben worden: ik woon in het zuiden van Nederland en daar wordt carnaval groots gevierd, vandaag heb ik vooral verenigingen, muzikanten en carnavalsartiesten gezocht en benaderd, daarnaast kwam ik oude bekenden tegen. Mijns inziens heb ik niks verkeerd gedaan; de artiesten willen juist likers en de ‘oude’bekenden kunnen evt. weigeren, dat begrijp maar t waren vooral oud klasgenoten en oude bekenden.
Ik verzoek vriendelijk u om de blokkering zo snel mogelijk ongedaan te maken, zeker nu het carnavalsseizoen net begonnen is en ik verenigingen en artiesten wil volgen op fb, dat is toch de functie van fb, verbinden?
Het is mij nog steeds na lang zoeken, niet duidelijk waar ik dit verzoek precies moet melden, ik heb een feedback gestuurd, kon zelfs het onderwerp ‘blokkering’ aanvinken, maar kreeg na plaatsing de melding dat men ’t wel leest, maar dat op dit bericht niet gereageerd wordt. Dus nu weet ik het ook even niet meer.

Contact, duidelijke bewegwijzering in fb wáár ik dit soort vragen kan neerleggen en voor nu; zo snel mogelijk blokkering opheffen en het beleid hieromtrent aanpassen, anders ben ik wéér de klos! Ik waardeer ook andere ervaringen en tips als ik maar op weg geholpen word hierdoor.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

Reactie van de melder van de klacht BriNot

3 jaren geleden - een uurtje later:...zojuist toch maar even een poging op fb gewaagd: nu kan ik wel rechtstreeks mijn verhaal aan hen doen, echter wel weer de mededeling dat er niet gereageerd wordt, mogelijk later wel. Raar dat ik als ik opnieuw 'het delict'plegen wil, pas in contact kom met desbetreffende afdeling. Ik hoop dat er toch snel gereageerd wordt.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BriNot