Klacht: Misleiding

op 04 december 2019 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Onlangs kocht ik bij Blokker een artikel t.w.v. € 14.99. Mij werd verteld dat ik het artikel kon retourneren.
Ik betaalde het product met een cadeaubon waarop nog een bedrag van € 6.01 stond. De rest € 8.98 dus € 9.00 betaalde ik contant bij.
Toen ik het artikel kwam retourneren kon ik het bedrag dat ik contant had betaald niet terug ontvangen. Hiervoor kon ik wel een cadeaubon van € 5.99 of een cadeaubon van het totale aankoopbedrag € 14.99 ontvangen. Het personeel bleef erbij dat dit niet anders kon.
Ik had de klantenservice van Blokker gebeld en daar werd mij verteld dat elke winkel zijn eigen beleid heeft.
Ik ben nu gedwongen om de cadeaubon van € 14.99 i.p.v. de originele € 6.01 bij Blokker uit te geven. Dit terwijl ik mijn buik vol heb van die winkel na dit akkefietje. Ik vind het gewoon misleiding.

Ik ben tevreden wanneer ik een cadeaubon van € 6.01 zou ontvangen en € 9.00 contant zoals ik het artikel had betaald.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Loesdriessen