Klacht: Blokkade rekening niet opgeheven

Judith Ruijter op 09 november 2017 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Toen ik de WSNP in ging heeft de ABN AMRO mijn bankrekening geblokkeerd. In 2009 heb ik een schone lei gekregen, maar de abn weigert nog steeds die rekening te deblokkeren en/of opheffen.

Gewenste Oplossing:

Als de rekening opgeheven is en de tegoeden naar mijn rekening bij een andere bank overgemaakt zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

4 jaren geleden - Beste judithr, Goed dat je dit meld. Ik kan me voorstellen dat als je al lange tijd een schone lei verklaring hebt, je graag de blokkade van de rekening wilt hebben. Om je hier verder mee te helpen, heb ik vandaag 2 keer telefonisch contact met je opgenomen. Helaas heb ik je niet kunnen spreken. Kan je aangeven op welke dagen en welk tijdstip je het beste bereikbaar bent? Dan bel ik je alsnog zodat ik het voor je kan oplossen. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der molen

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Geachte mevouw Van der Molen, Ja, je wilt zo'n rekening op een gegeven moment ook eens kwijt zijn, daarbij wekt dit onrechtmatig gijzelen van een rekening wat maandelijks per bankoverzicht weer onder de aandacht gebracht wordt enige irritatie op en dat nu al een jaar of 8. Ik ben vandaag tot ongeveer 16:30 in overleg. Hierna verder bereikbaar. De vrijdag is de enige "vergaderdag". Hartelijk dank voor uw reactie, met vriendelijke groet, Judith Ruijter

Bericht van ABN AMRO

4 jaren geleden - Beste mevrouw Ruijter, Logisch dat deze situatie inmiddels irritatie opwekt en je nu toch echt een keer van de rekening af wilt. Zelf ben ik vandaag tot 16.30 uur aanwezig. Daarom heb ik je klacht besproken met mijn collega Mw. Salama. Zij neemt straks tussen 16.30 - 17.30 uur telefonisch contact met je op zodat je klacht opgelost wordt. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der molen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 11 november 2017 om 09:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Ruijter,

Van mijn collega Mw. Salama heb ik begrepen dat jullie gisteren een goed gesprek hebben gehad en je blij bent met de geboden oplossing. Ik verwacht dan ook dat je in de loop van volgende week de formulieren voor het opheffen van de rekening binnen hebt.

Mocht ik verder nog ergens bij kunnen helpen, weet je ons te vinden.

Elvira

Alle klachten die gemeld zijn door